امام جمعه موقت شهرستان ورامین مطرح کرد

مدیران برای حل مشکلات در برخی مناطق حاشیه‌ای شهر جهادی عمل کنند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: متأسفانه در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشکلاتی وجود دارد که باید مدیران به صورت جهادی وارد آن شوند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با بیان این که توجه به تولید داخل و تشویق تولیدکنندگان یک رسالت مهم است، گفت: جایگاه نماز جمعه و امام جمعه تبلیغی است، اما می‌توانیم، حلقه وصلی میان مردم و مسئولان و پیگیری مطالبات مردم باشیم، بحمدالله در سطح شهرستان اراده خوبی برای تولید وجود دارد، اما این مهم نیازمند اراده جدی مسئولان خاصه بانک‌ها است.

وی افزود: متأسفانه در برخی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشکلاتی وجود دارد که باید، مدیران به صورت جهادی وارد آن شوند اما از برخی وعده‌های مسئولان در نقاط حاشیه‌ای یک سال می‌گذرد و خبری از تحقق وعده‌ها نیست.

محمودی با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، افزود: برخی از مسئولان شهرستان به طور جهادی پای کار و پیگیر مسائل و مشکلات روستایی هستند که از آنها متشکرم، اما از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انتظار می‌رود، با پیگیری جدی و مطالبه گرانه به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

وی با بیان اینکه در سطح روستاها خدمات ارزشمندی انجام شده است، اضافه کرد: همه می‌دانند، ظرفیت‌های روستاها بالاتر از وضع موجود است، باید با تلاش همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، قضائی و امنیتی بتوانیم، گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99041309673
  • خبرنگار :

برچسب‌ها