انتشار کتاب الکترونیکی "تجربیات افراد محلی در روزهای کرونایی" انگلستان

در شهر بیرمنگام، کتاب الکترونیکی از تجربیات افراد محلی در طول همه­‌گیری کرونا منتشر می­‌شود.

به نقل از نیوز، بیماری کروناویروس دنیا را تغییر داده و همه به نوعی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته‌­اند. 

شورای شهر بیرمنگام در پاسخ به همه‌­گیری بیماری کووید- 19، و تجربیات مشابه و متفاوت زیادی که در این شهر وجود دارد، کتاب خاطرات آنلاین را منتشر می­‌کند.

محققان اظهار کردند: بعد از مدتی این کتاب به نسخه چاپی تبدیل شده و در بایگانی شورای شهر نگهداری می­‌شود.

همه‌گیری بیماری کروناویروس و خانه‌­نشینی ناشی از آن، خاطرات بسیاری را برای افراد در سراسر جهان و از جمله این شهر، ایجاد کرده است.

به منظور حفظ احساسات و ثبت تحولات این دوره، بسیاری از دولت‌های محلی و موزه‌­ها در سراسر جهان، شروع به جمع‌­آوری موارد مرتبط با این روزها کرده‌­اند تا برای نسل‌­های آینده به یادگار بماند.

تمامی شهروندان بیرمنگام می­‌توانند در کامل ­شدن این کتاب با عنوان"خاطرات بیرمنگام" شرکت کنند.

افراد محلی می‌­توانند با تکمیل فرم، خاطرات، تجربیات و احساسات خود را به اشتراک بگذارند؛ این موارد بعد از بررسی به نمایش گذاشته می­‌شود.

کتاب "خاطرات بیرمنگام" می­‌تواند برای افراد بستری، محلی را فراهم کند تا تجارب خود را ثبت کنند.

ادای احترام به افرادی که در این زمان از دنیا رفتند و به رسمیت شناختن افرادی که در این راه کمک کردند(مدافعان سلامت) تا دیگران بتوانند در این همه گیری راحت­‌تر زندگی کنند، از مواردی است که در این کتاب ثبت خواهد شد.

شورای شهر بیرمنگام با جمع آوری داستان های افراد محلی در کتاب خاطرات بیرمنگام، وظیفه خود را نسبت به نسل­‌های آینده انجام می­‌دهد. از همه شهروندان درخواست می­‌شود تا در جمع آوری مجموعه بی نظیر از تجربیات شخصی، مشاهدات و خاطرات، در نوشتن این کتاب نقش داشته باشند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99041108450
  • خبرنگار : 50105