بازدید فرمانده گروه پدافند هوایی کرمان با فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان

جمعی از فرماندهان و مسئولان گروه پدافند هوایی کرمان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این استان با سردار سرتیپ دوم ناظری فرمانده این یگان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در این دیدار که با هدف تحکیم وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح برگزار شد، ‌سرهنگ محمد طغرلی  فرمانده گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان گفت:یکی از مؤلفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح قدرتمند آن است که این اقتدار نظامی، در سایه وحدت و همدلی نیروهای مسلح محقق می شود.

وی در ادامه با اشاره به استقرار برخی پست های دیده بانی پدافند هوایی در برخی از پاسگاه ها و مراکز انتظامی افزود: وحدت و همدلی بین پدافند هوایی و نیروی انتظامی موجب هم‌افزایی و تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی کشور بویژه در حوزه دفاع هوایی می شود.

درادامه سردار سرتیپ دوم ناظری ضمن ابراز خرسندی از دیدار با فرماندهان پدافند هوایی کرمان، گفت: نیروی انتظامی استان کرمان در راستای تحکیم وحدت بین نیروهای مسلح و هم افزایی بیشتر از هیچ کوششی برای همکاری با مجموعه پدافند هوایی کرمان دریغ نخواهد کرد و تمامی پاسگاه ها و مراکز انتظامی در استان کرمان آمادگی همکاری همه جانبه با شبکه یکپارچه پدافند هوایی را دارد .

وی در ادامه رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را اتحاد و همدلی دانست و بر این موضوع تاکید کرد.
در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان و فرهاندهی انتظامی استان کرمان منعقد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99040805843
  • خبرنگار :