سریال «دخترم نرگس » تولید آذربایجان غربی فردا روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود

پخش سریال «دخترم نرگس» به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران  و تهیه‌کنندگی مشترک سیدحسن فرخی  و داوود سلیمان پور توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تهیه و از ۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۲روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

داوود سلیمان پور تهیه کننده سریال در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ساخت این سریال افزود: این سریال ۲۷ قسمتی در ژانر پلیسی_ اجتماعی در قسمتهای مختلف با هدف توجه به تقویت روابط بین اعضای خانواده، رونق تولید، توجه به همزیستی اقوام و ادیان ، قاچاق کالا و ارز، احیای ورزش سنتی و والیبال استان، یادآوری بمباران سردشت و ارومیه و شناساندن جاذبه های بومی استان و دریاچه ارومیه به سفارش مرکز سیمای استان ها در شهر ارومیه ساخته شد.

وی با بیان اینکه پیش تولید سریال از دی ماه سال ۹۷ آغاز شد و بعد از ماه ها تلاش بی وقفه اردیبهشت ماه سال گذشته کلید خورد، تصریح کرد: تصویربرداری این سریال با ۱۰۰ لوکیشن اصلی و فرعی در مهرماه سال گذشته به اتمام رسید . 

سلیمان پور با بیان اینکه بیش از ۳۵ بازیگر اصلی و فرعی در این سریال نقش آفرینی کردند، خاطر نشان کرد: علاوه بر حضور بازیگران ملی همچون محمود پاک نیت - حسین سحرخیز - مهوش صبرکن - رحیم نوروزی - مریم خدارحمی،  بیشتر بازیگران بومی و استانی با هنرنمایی خود در بخش های مختلف نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره جزئی به  این سریالبا بیان اینکه داستان سریال حول محور نرگس صادقی ، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه که فرزند سوم  خانواده صادقی است در حرکت است، گفت: وی که مراحل انتهایی پایان نامه خود را سپری می کند همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده ، به ویژه برادر بزرگ ترش نادر بوده و هست امـا در روند عادی زندگی شان اتفاقاتی می افتـد و اسراری فاش می شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می سازد ...و قسمتهای مختلف سریال را ماجراهای مختلف شکل می دهد.

سلیمان پور با اشاره به مشکلات حوزه ساخت فیلم استانی ،کمبودنیروی متخصص را از خلاهای ساخت سریال استانی در حد فاخر عنوان کرد و یادآور شد: ساخت فیلمی استانی با بازیگران ملی به واسطه حجم بالای کار،اسکان نیروهای غیربومی در استان، نیازمند برنامه ریزی دقیق و کار کارشناسی بود که به حمد الله با تلاش نیروهای متخصص استانی این پروژه به اتمام رسید که انتظار می رود حمایتهای انجام شده ادامه یابد تا پروژه های فاخر بیشتری تولید و ارائه شود.

تهیه کننده سریال دخترم نرگس ادامه داد: انتظار می رود این سریال با توجه به تنوع جلوه های بصری و آشنایی مخاطب با جاذبه های استانی و بهره گیری از تیم متخصص با استقبال خوبی همراه باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99040704960
  • خبرنگار :