فرماندار چالدران خبرداد

اتمام عملیات اجرایی ۲ سد آبخیزداری در چالدران

فرماندار چالدران گفت: در جهت مقابله با هر گونه تهدیدات ناشی از سیل، عملیات اجرایی ۲ سد آبخیزداری با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال به اتمام رسیده است و ۲ سد دیگر نیز در دست احداث است.

حسن محمدزاده امروز تول تیرماه در حاشیه حضور در روستاهای زاویه علیا و سفلی که در جهت بررسی مسائل و مشکلات این روستاها در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه همه ساله به دلیل فرسایش خاک در بالا دست این روستاها، پدیده سیل، ساکنین روستاهای زاویه علیا و سفلی را تهدید می کرد، افزود: در جهت مقابله با هر گونه تهدیدات ناشی از سیل عملیات اجرایی ۲ سد آبخیزداری با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: ۲ سد آبخیزداری دیگر نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دست احداث است.

فرماندار چالدران با اشاره به وضعیت نامناسب راه ارتباطی روستای زاویه علیا تاکید کرد: به دنبال پیگیرهای به عمل آمده تا پایان ۶ ماهه اول سال جاری راه ارتباطی این روستا بهسازی و آسفالت ریزی خواهد شد.

وی نبود پل در داخل روستا، نیمه تمام ماندن طرح هادی، نامناسب بودن وضعیت سالن ورزشی روستا را از جمله دیگر مشکلات مطرح شده در جریان بازدید از این روستاها یاد کرد و گفت: نمایندگان دولت با همکاری همیشگی مردم خواهند توانست در جهت مرتفع کردن این مشکلات نیز قدمهای مثبت بردارند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99040100331
  • خبرنگار : 50145