استخر کشاورزی قتلگاه یزدی‌ها شده است

رییس سازمان اورژانس یزد از غرق شدن 9 نفر در این استان از ابتدای امسال تاکنون در این استان کویری خبر داد و گفت: استخر کشاورزی بیشترین غرق شدنگان را به خود اختصاص داده و از بین شهرستان‌ها اردکان بیشترین تعداد غرق شدگان را در بردارد.

دکتر «احمد دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از غرق شدن 9 نفر از ابتدای امسال تاکنون در یزد خبر داد و اظهار کرد: 6 نفر از افراد درگیر حادثه غرق شدگی در استان یزد فوت کردند و سه ماموریت دیگر اورژانس شامل احیای قلبی _ ریوی و سپس انتقال به بیمارستان بود.

وی با بیان این که آمار پزشکی قانونی کامل‌تر و شاید بیشتر باشد، گفت: آمار اعلام شده فقط مربوط به افرادی است که شامل اعزام آمبولانس به محل حادثه بوده است.

رییس سازمان اورژانس یزد، محدوده سنی غرق شدگان را بین 1 تا 60 سال و متغیر اعلام کرد و گفت: عامل سیل و استخر کشاورزی منجر به غرق شدن این افراد شده که استخر کشاورزی قربانیان بیشتری نسبت به سیل داشته است.

دهقان به اردکان به عنوان شهری با بیشترین تعداد غرق شدگان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تمام افراد غرق شده در شهر اردکان در سیل جاده‌ای گرفتار شده بودند.

این مسئول نسبت به افزایش آمار غرق شدن در یزد با افزایش دما ابراز نگرانی کرد و گفت: مردم حادثه غرق شدن را جدی بگیرند و نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی را داشته باشند تا شاهد هیچ نوع حادثه‌ای در استان نباشیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99032616763
  • خبرنگار :