رییس هیات خوزستان:

لیگ برتر بوکس، متمرکز برگزار نشود

رییس هیات بوکس خوزستان با بیان این که برگزاری لیگ برتر کشور باعث پشتوانه سازی برای این رشته می شود، گفت: برگزاری لیگ باعث پویایی و شکوفایی استعدادهای نهفته می شود و کمک بسزایی در تقویت و شادابی تیم‌ملی نیز دارد.

حمید زنگنه‌منش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری لیگ برتر بوکس کشور پس از یک دهه، اظهارکرد: همان طور که جوان گرایی در کادر فدراسیون انجام شده است، امیدوارم آقای ثوری، رییس فدراسیون به جوانان نیز در برگزاری لیگ اعتماد و برای این لیگ از افرادی که پتانسیل، انرژی و شادابی لازم را دارند، استفاده کند.

وی با اعلام آمادگی خوزستان برای حضور در لیگ برتر بوکس کشور نیز عنوان کرد: خوزستان حتی این پتانسیل را دارد که با ۲ تیم در این رقابت ها شرکت کند. برگزاری لیگ باعث پویایی و شکوفایی استعدادهای نهفته می شود و کمک بسزایی در تقویت و شادابی تیم‌ملی دارد زیرا لیگ باعث می شود، بوکسورها همیشه آمادگی لازم را داشته باشند.

رییس هیات بوکس خوزستان با بیان این که امیدوارم در این دوره نیز همه کمک کنیم که لیگ برتر به نحو احسن برگزار شود، گفت: مشکل اساسی این است که با شرکت هایی که جهت ورود به مسابقات هماهنگ شده است، خواستار اساسنامه مدون نحوه برگزاری مسابقات هستند و می خواهند لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود و متمرکز نباشد تا بتوانند خود را با توجه به تبلیغات انجام شده، مطرح کنند. امیدوارم فدراسیون این مهم را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: برگزاری لیگ به صورت متمرکز، انگیزه تیم ها را از ورود به لیگ کاهش خواهد داد زیرا برگزاری متمرکز، لیگ را به مسابقات منطقه ای شبیه می کند. به هر حال امیدوارم فدراسیون از این کار صرف نظر کند. همچنین قرارداد تیم های استان ها باید مانند سایر رشته های قهرمانی و حرفه ای در هیات استان ها بسته شود تا استان ها  بتوانند در برگزاری مسابقات به نحو شایسته همکاری لازم را داشته باشند.

زنگنه‌منش در پایان گفت: ان‌شاءالله این لیگ باعث پشتوانه سازی برای بوکس استان ها و کشور شود و با این کار بوکس ایران به درجات بالایی در مسابقات جهانی و آسیایی برسد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۱:۵۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99032616293
  • خبرنگار : 50228