مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد

کمک 25 میلیارد تومانی مردم آذربایجان شرقی در رزمایش ایران همدل

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن اشاره به کمک 25 میلیارد تومانی مردم و خیران به رزمایش ایران همدل، از همراهی همیشگی آنها قدردانی کرد.

محمد کلامی ضمن قدردانی از مشارکت مردم  و خیران در جشن رمضان و رزمایش ایران همدل، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال حماسه‌ای پرشکوه از جنس ایثار و احسان خلق شد.

وی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن، افزود: مردم نیک اندیش استان با مشارکت گسترده در رزمایش ایران همدل و دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه صحنه های زیبایی از همدلی و کمک مومنانه را به منصه ظهور و بروز گذاشتند.

وی به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی در ماه رمضان اشاره کرده و گفت: بعد از بیانات معظم له، کمیته امداد استان با اجرای رزمایش ملی ایران همدل و طرح اطعام مهدوی در طول ماه مبارک رمضان بیش از 90 هزار جیره خشک و 167 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین نیازمندان سراسر استان توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان، وی ضمن تاکید بر همراهی مردم و خیران در این رزمایش خاطر نشان کرد: مردم نیک اندیش استان بالغ بر 25 میلیارد تومان کمک نقدی به این طرح بزرگ کمک کردند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99032415036
  • خبرنگار :