رضایت ۹۹ درصدی اهداکنندگان خون در استان یزد

۹۹ درصد از اهداکننندگان خون از نحوه برخورد کارکنان انتقال خون یزد و ۹۵ درصد از اهداکنندگان نیز از اطلاع‌رسانی انجام شده رضایت کامل دارند.

«نقی تقوائی» مدیر کل انتقال خون استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه طرح تکریم ارباب رجوع به صورت فصلی برگزار می‌شود که نتایج آن حاکی از رضایتمندی تقریباً ۱۰۰ درصدی اهداکنندگان از این اداره کل در سال ۹۸ بوده است.

وی افزود: فرم‌های نظرسنجی در روزهای مختلف از هفته در بین اهداکنندگان خون توزیع می‌شود و در پایان هر فصل این فرم‌ها پایش و نکته نظرات و پیشنهادات اهداکنندگان موردبازنگری قرار می‌گیرد.

این مسئول گفت: در خصوص  سوالاتی که در فرم نظر سنجی گنجانده شده است از جمله: آیا اطلاع رسانی انجام شده است؟ ۹۵  درصد بلی، ۴.۷ درصد تاحدودی و  ۰.۳  درصد خیر را انتخاب کرده‌اند و همچنین در خصوص نحوه برخورد کارکنان نیز ۸۵.۵ درصد بسیار خوب، ۱۳.۵ درصد خوب، یک درصد متوسط و هیچ گونه رفتار بد از سوی اهداکنندگان گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد، تقوائی در پایان با اشاره به راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی به شکایات‌، انتقادات و پیشنهادات نیز گفت: بر اساس بند شش ماده ۹ منشور حقوق شهروندی که اشاره دارد دستگاه‌های اجرایی می بایست حسب شرایط نسبت به راه‌اندازی، استقرار یا روزآمد کردن سیستم ه‌ی ارتباط دوسویه نظیر صندوق انتقادات و پیشنهادات، پست صوتی، درگاه سازمانی (پورتال) اقدام کنند، سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در پورتال سازمان انتقال خون به نشانی Ibto.ir بارگزاری شده است و اهداکنندگان خون، مشتریان و کارکنان انتقال خون می توانند از این طریق نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99032113420
  • خبرنگار : 50214