حضور مدیرکل محیط زیست مازندران در ایسنا؛

ابراهیمی: ایسنا خبرگزاری مطالبه‌گر در حوزه محیط زیست است

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: ایسنا خبرگزاری مطالبه‌گر در حوزه محیط زیست است و باید این مطالبه‌گری را قدر دانست.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی به امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه، مناسبت هفته محیط‌زیست با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا مازندران، با اشاره به اینکه ایسنا، خبرگزاری فعال در حوزه محیط زیست است، گفت: مطالبه‌گری ایسنا در حوزه محیط‌زیست خوشحال‌کننده است چرا که این مطالبه‌گری هدفمند، مدیریت‌شده و خردمند است.

وی با بیان اینکه اگر این مطالبه‌گری صورت بگیرد بسیاری از مشکلات نیز برطرف خواهد شد، تصریح کرد: مطالبه‌گری امروز مردم در خصوص آلودگی محیط‌زیست، تخریب آن و غیره جای شکرگزاری دارد و به معنی حساسیت آنها  نسبت به محیطی است که در آن زندگی‌می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه ایسنا، نگاه انتقادی درست و دلسوزانه دارد، ارزشمند است، گفت: اگر به جای انتقاد دلسوزانه، تسویه حساب صورت بگیرد، از هدف فاصله خواهیم گرفت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه، مازندران استانی است که رسانه‌های همراه و فعالی در عرصه محیط‍‌ زیست دارد، اظهار کرد: پاسخگویی به رسانه‌ها و همراهی با آنها را از وظایف خود می‌دانیم.

در این دیدار، سید احمد حسینی سردبیر خبرگزاری ایسنا در مازندران نیز ضمن تبریک هفته محیط زیست و تقدیر از حضور مدیرکل محیط زیست مازندران در دفتر این خبرگزاری، اظهار کرد: ایسنا خود را موظف به مطالبه‌گری در زمینه محیط زیست می‌داند و یکی از رسانه‌هایی است که همواره در این حوزه، فعالیت مستمر داشته است.

وی با بیان اینکه، مازندران، استانی است که همواره درگیر چالش‌های زیست محیطی فراوانی است، خاطرنشان کرد: عملکرد اداره‌کل محیط زیست در مازندران، رضایت بخش بوده و در این میان نقش روابط عمومی فعال این اداره‌کل به منظور ارتباط مستمر با رسانه‌ها، بسیار با اهمیت است.

به گزارش ایسنا، گفت‌وگوی ایسنا با مدیرکل محیط زیست مازندران در روزهای آینده، منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99031911492
  • خبرنگار :