معاون استاندار لرستان:

مسئولیت احداث زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد با راهداری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مسئولیت احداث زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد با راهداری است.

گودرز امیری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک لرستان در بروجرد که امروز ۱۳ خردادماه در محل فرمانداری بروجرد، برگزار شد، اظهار کرد: پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد چندماه بوده که از طریق اداره راهداری به پیمانکار واگذار شده ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: راهداری برای اجرای پروژه‌ها باید برنامه زمان‌بندی داشته باشد و هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه باید از ۲۰ خردادماه آغاز و هرچه سریع‌تر کار انجام شود.

امیری اضافه کرد: درصورتی‌که راهداری توان انجام زیرگذر پادگان مهندسی را ندارد تا به اداره راه و شهرسازی واگذار شود.

وی بیان کرد: مسئولیت احداث زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد با راهداری است و برای انجام پروژه‌ها باید برنامه زمان‌بندی مشخص کند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: راهداری باید هماهنگی لازم را با دستگاه‌های خدمات رسان مانند ادارات گاز و مخابرات داشته باشد تا طبق برنامه زمانی که راهداری ارائه می‌دهد تأسیسات را انجام دهند.

امیری عنوان کرد: تاکنون صدها بار با مدیران راهداری کشور رایزنی شده تا علائم رانندگی و نصب دوربین در این محورها در دستور کار قرار گیرد و اعلام کرده‌اند که هیچ مشکلی برای دادن امکانات ندارند ولی متأسفانه در این راستا راهداری هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99031308393
  • خبرنگار : 50175