مخالفت فدراسیون پزشکی ورزشی با برگزاری جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری

درحالی که پیش از این اعلام شده بود برگزاری مسابقات ورزشی از ۲۲ خرداد مجاز است اما اکنون فدراسیون پزشکی ورزشی با برگزاری جایزه بزرگ دوچرخه سواری مخالفت کرده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون پزشکی ورزشی در اطلاعیه ای که ۲۸ اردیبهشت منتشر کرد، اعلام کرد برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی با تماس بدنی کم  از ۲۲ خرداد ماه بدون حضور تماشاگر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تحت نظارت دقیق فدراسیون پزشکی ورزشی مجاز است. از این رو فدراسیون دوچرخه سواری در نظر داشت یک مسابقه جایزه بزرگ در بخش جاده برگزار کند و تاریخ ۲۳ خرداد را در مد نظر داشت.
فدراسیون دوچرخه سواری در نامه ای که به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کرده بود، خواستار مشخص شدن پروتکل های بهداشتی برای برگزاری این مسابقه شده بود اما فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ برگزای مسابقه را ممنوع اعلام کرد.

فدراسیون پزشکی ورزشی در نامه خود عنوان کرده است: برگزاری مسابقات تا زمان صدور مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت ممنوع بوده و برگزاری تمرینات به شرط رعایت فاصله گذاری فیزیکی و موارد مندرج در دستور العمل بازگشایی اماکن ورزشی بلامانع خواهد بود. 
به این ترتیب اجازه برگزاری این مسابقه داده نشد.
 انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99031005689
  • خبرنگار : 71468

برچسب‌ها