نماز عید فطر در خمینی شهر اقامه شد

صبح امروز نماز عید فطر در مصلای نماز جمعه خمینی شهر به امامت امام جمعه با رعایت دستورات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

آیت الله سید محمد موسوی امروز (یکشنبه- ۴ خرداد) در خطبه های نماز روز عید فطر گفت: عید فطر عید ولایت و امامت، عید قبولی اعمال و عید جوایزی است که خداوند برای مومنان در نظر گرفته است.

وی بهترین توشه آخرت را تقوا و پرهیزگاری دانست و به خطبه امام علی(ع) در روز عید فطر اشاره کرد و افزود: به انسان های نیکوکار در چنین روزی پاداش داده خواهد شد و گنهکاران زیانکارند. این روز شبیه ترین روز به قیامت است .

آیت الله موسوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در مورد حوادث اخیر گفت: امسال عید سعید فطر را در حالی جشن گرفته و نماز را اقامه کردیم که شرایط متفاوتی را تجربه کردیم. یک بلای عمومی جهان را فراگرفته و آن ویروسی است که تلفات جانی و مالی زیادی را بر جامعه بشری تحمیل کرده است. 

وی با قدردانی از کسانی که در این ایام با از جان گذشتگی به یاری هموطنان شتافتند، اضافه کرد: افرادی به خاطر ابتلا به این بیماری دارفانی را وداع گفتند و برخی به مشکلات معیشتی دچار شدند، اما مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند. در شهرستان خمینی شهر نیز به خاطر زحمات ستاد کرونا و همکاری مردم خسارت کمتری وارد شد. 

خطیب نماز جمعه خمینی شهر برای نماینده منتخب آرزوی موفقیت و از زحمات نماینده قبلی تشکر کرد و گفت: امیدواریم که مجلس جدید یک مجلس انقلابی باشد. مجلسی که در تراز نظام اسلامی و مدافع حقوق ملت و مستضعفان بوده و در برابر زیاده خواهی ها استکبار جهانی بیاستد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99030401894
  • خبرنگار :