سرپرست هلال احمر گیلان خبر داد

واژگونی خودروی کوهنوردان در محور ییلاقات ماسال

سرپرست هلال احمر گیلان از واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با ۱۳ سرنشین در محور ییلاقات ماسال خبر داد و گفت: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند و تلفات جانی نداشتیم.

سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، از واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با ۱۳ سرنشین در محوز ییلاقات ماسال خبر داد و اظهار کرد: عصر روز گذشته از سوی اورژانس، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با ۱۲ کوهنورد اهل استان های تهران و اصفهان به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم های امداد و نجات به محل وقوع حادثه، افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه مذکور، نجاتگران سه پایگاه کلیدبر و پونل و ماسال به منطقه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان، با بیان اینکه خوشبختانه در حادثه مذکور تلفات جانی نداشتیم، ادامه داد: این حادثه هفت نفر مصدوم داشته است که چهار نفر از آنها توسط عوامل امدادی هلال احمر و سه نفر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان رسالت شهرستان ماسال منتقل شدند.

غلامی، با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، افزود: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

وی از کوهنوردان خواست حتما هنگام سفر به کوهستان و صعود در ارتفاعات به تجهیزات کوهنوردی مناسب مجهز باشند و عنوان کرد: هر ساله به جهت عدم آشنایی مسافران به کوهنوردی و سفر به ارتفاعات شاهد حوادث عدیده همچون گم شدن، سقوط از ارتفاع و اختلالات جسمی ناشی از ارتفاع هستیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99030200780
  • خبرنگار :