یک مسئول خبر داد

اصلاح شبکه‌های توزیع برق فرسوده شهرستان‌های رزن و درگزین

مدیر توزیع برق شهرستان رزن و درگزین از اجرای طرح بزرگ اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق فرسوده در سطح شهرستان های رزن و درگزین خبر داد.

مازیار بلالی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه‌ اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق فرسوده اظهار کرد: تبدیل ۲۵ کیلومتر از سیم‌های مسی فرسوده شبکه فشار ضعیف هوایی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با نصب و جایگزینی ۷۰ اصله پایه ۹.۴۰۰ سیمانی جدید، جمع‌آوری تیرهای چوبی منطقه شهری و در برگرفتن ۲۵ دستگاه پست توزیع عمومی انجام خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش تلفات در شبکه‌های توزیع برق، تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکین و بهبود شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق بیان کرد و ادامه داد: فواید اجرای طرح جلوگیری از سرقت تأسیسات و تجهیزات شبکه‌های توزیع برق و کاهش چشمگیر آن، عدم نیاز به شاخه‌زنی درختان در حوزه شبکه‌های فشار ضعیف و بهبود سیما و منظر شهر از بابت تأسیسات برق و مبلمان شهری است.

بلالی‌مقدم افزود: این طرح با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال انجام خواهد شد که جا دارد از حمایت ها و تدابیر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در اختصاص اعتبار و اجرای این طرح در شهرستان رزن و درگزین تقدیر و تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های حوزه پیشگیری مقابله با کرونا در مدیریت توزیع برق شهرستان رزن ودرگزین توسط همکاران و در حین اجرای پروژه‌های عمرانی به‌دقت رعایت می‌شود.

بلالی‌مقدم با اشاره به اینکه مشترکین این شهرستان بدهی برق مصرفی افزون بر هفت میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان دارند، از مردم خواست با پرداخت به موقع بدهی برق مصرفی خود این مدیریت را در ارائه خدمات مطلوب یاری خواهند کرد.

وی یادآور شد: از کلیه مشترکان اعم از صاحبان چاه های کشاورزی، مشترکین دیماندی در تعرفه های مصرفی، عمومی، اداری و تجاری و صنایع وابسته به کشاورزی و کارخانجات و ایستگاه های پمپ گاز طبیعی فشرده درخواست می شود با مشارکت در طرح های کاهش اوج برق همکاری لازم را با عقد تفاهمنامه با مدیریت توزیع برق داشته باشند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99022719380
  • خبرنگار :