تذکر عضو شورای شهر به شهردار مشهد در مورد سامانه فاش

بتول گندمی، عضو شورای شهر مشهد در خصوص عدم درج حمایت‌های صورت گرفته از تیم‌های ورزشی در سامانه فاش و موضوعات مرتبط با بافت فرسوده آبکوه به شهردار تذکر داد.

بتول گندمی، امروز ۱۵ اردیبهشت ماه، در نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، مبنی بر عدم درج حمایت‌های صورت گرفته از تیم‌ها، مجموعه‌‎ها و قهرمانان ورزشی در سامانه فاش و عدم ورود مدیریت شهری در حل و فصل موضوعات مرتبط با بافت فرسوده منطقه آبکوه به شهردار تذکر داد.

وی اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه حمایت از ورزش قهرمانی مصوب ۹۸/۵/۳۰ شهرداری مکلف شده ظرف مدت یک ماه پس از اعمال هرگونه حمایت مرتبط با این مصوبه شورا، نسبت به درج موارد آن در سامانه فاش اقدام نماید.

گندمی بیان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در سامانه فاش هیچگونه اعمال حمایتی ثبت نشده است. با توجه به تاکیدات شورای شهر بر شفاف‌سازی فرآیندهای مالی و اداری شهرداری و ضرورت پایبندی به مصوبات شورای شهر در خصوص عدم اجرای تکلیف مقرر و مصوبه شورا، تذکر لازم به شهردار منعکس می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد گفت: تذکر بعدی در خصوص منطقه قلعه آبکوه است. بخش عمده اوراقی که منتشر شده در حساب بوده و هیچگونه کاری صورت نگرفته است. سیاست این بوده که تسهیل‌گری و جذب مشارکت مردم را در دستور کار داشته باشیم، بنابراین عدم ارایه مشوق‌های توسعه‌ای، عدم توجه به پروژه‌های پیشران و محرک توسعه و سایر مواردی که در سیاست‌های شورا و برنامه بودجه سال‌های ۹۷ و ۹۸ ذکر شده، اقدام مشخصی در این بخش صورت نگرفته، بنابراین تذکر لازم به شهردار ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99021510869
  • خبرنگار : 50107