فرماندار اعلام کرد

شناسایی ۶۰۰۰ چالدرانی آسیب دیده از کرونا ویروس

فرماندار چالدران گفت: آسیب دیدگان از کرونا ویروس در چالدران مورد حمایت بنیاد علوی قرار می گیرند.

حسن محمد زاده امروز ۱۵ اردیبهشت در دومین جلسه ستاد پشتیبانی کمک های مومنانه که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر فرمانداری ترتیب یافت، با اشاره به حضور و استقرار بنیاد علوی در چالدران در راستای محرومیت زدایی گفت: برابر هماهنگی های انجام یافته بنیاد علوی نیز برنامه های خاص حمایتی در خصوص افراد آسیب پذیر ناشی از کرونا ویروس را در دستور کار قرار داده است.

به گفته فرماندار بعد از شناسایی افراد، آسیب دیدگان مورد حمایت این بنیاد قرار گرفته و بسته های معیشتی در بین این افراد توزیع خواهد شد.

وی در ادامه جلسه از شناسایی نزدیک به ۶۰۰۰ نفر از اهالی شهرستان که اقتصاد خانوارشان تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا تضعیف شده است، خبرداد و گفت:  در حمایت از افراد آسیب پذیر ناشی از کرونا ویروس و نیازمندان شهرستان مقرر شده ۶۰۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان توزیع شود که مرحله اول توزیع این بسته های معیشتی براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از فردا به تعداد ۲۰۰۰ بسته در سطح شهرستان شروع خواهد شد.

فرماندار چالدران تاکید کرد: مراحل بعدی توزیع بسته های غذایی_ بهداشتی، ارسالی از طرف استانداری در طول ماه مبارک رمضان انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدزاده با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۱۶۷۱ بسته معیشتی از سوی خیرین شهرستان  و نهادهای حمایتی بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی این مشارکت‌ها ۳ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99021510750
  • خبرنگار :