فرماندار:

وضعیت راههای ارتباطی چالدران ارتقا می یابد

فرماندار چالدران گفت: وضعیت راههای ارتباطی شهرستان ارتقا می یابد.

حسن محمدزاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند اجرای طرحهای عمرانی در بخش راه چالدران گفت: شهرستان به لحاظ برخورداری از راههای ارتباطی در حوزه بین شهری و روستایی جزء شهرستانهای آخراستانی و کشوری است که تلاش می شود در قالب اجرای طرح ابرار این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه در قالب طرح "ابرار" اقدامات خوبی در حوزه راههای روستایی در حال انجام است، افزود: در حوزه راههای بین شهری نیز برنامه ریزی برای روکش آسفالت انجام گرفته است.

به گفته محمد زاده نبود کارخانه آسفالت در شهرستان باعث شده بود پیمانکاران حوزه راه، رغبتی برای فعالیت در چالدران نشان ندهند در حالی که در جهت رفع این مشکل با پیگیریهای به عمل آمده کارخانه آسفالت در محور چالدران راه اندازی شده است که امسال شاهد فعالیت این کارخانه در جهت بهسازی و آسفالت ریزی راهها خواهیم بود.

فرماندار چالدران در تشریح فعالیتهای صورت‌ گرفته در حوزه راه به وضعیت محورهای مواصلاتی چالدران اشاره کرد و گفت: متاسفانه راههای بین شهری چالدران در ردیف راههای فرعی قرار گرفته اند که از سال گذشته نیز مقدمات ارتقاء محور مواصلاتی چالدران به چایپاره به عنوان راه اصلی به لحاظ مد نظر قرار دادن برخی شاخص های توسعه به مقامات استانی ارسال شده است و در حال حاضر مراحل اداری خود را طی می کند.

به گزارش ایسنا، چالدران یکی از شهرستان های آذربایجان غربی است که در ناحیه ی شمال غربی این استان قرار گرفته است، این شهرستان از شمال به ماکو و از غرب به مرز ایران و ترکیه و از جنوب به شهرستان خوی محدود می شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99020805307
  • خبرنگار :