حوزه علمیه ولیعصر (عج) خرم‌دره به کمک بیماران کرونایی می‌آید

امام جمعه خرم‌دره گفت: از حوزه علمیه ولیعصر (عج) خرم‌دره به عنوان نقاهت‌گاه بیماران کرونایی این شهرستان استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز (۲۴ فروردین) در بازدید از حوزه علمیه ولیعصر (عج) خرم‌دره با اشاره به نیاز بیماران کرونایی به نقاهت‌گاه پس از بهبود، اظهار کرد: حوزه علمیه ولیعصر (عج) در همین راستا وارد عمل شده است.

وی تصریح کرد: امکانات حوزه علمیه ولیعصر (عج) خرم‌دره به صورت صد درصدی در اختیار بیماران کرونایی نیازمند به نقاهت‌گاه در خرم‌دره قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به همکاری طلاب در زمینه مبارزه با این ویروس، ادامه داد: بسیاری از طلاب خرم‌دره به‌صورت جهادی وارد عرصه مبارزه با این ویروس شده‌اند.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر ضرورت تداوم پویش در خانه ماندن، بیان کرد: بهترین راهکار مبارزه با بیماری کرونا قطع زنجیره انتقال به وسیله ماندن در خانه است.

در ادامه این بازدید نیز رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌دره با بیان این‌که حوزه علمیه ولیعصر (عج) از امکانات اولیه مانند یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام برای نقاهت‌گاه برخوردار است، بیان کرد: نیازهای پزشکی و امدادی این نقاهت‌گاه از طریق بهداشت و درمان تامین خواهد شد.

جلیل کریم‌خانی با بیان این‌که از طرف یکی از خیرین سوکهریری مبلغ ۳۰ میلیون تومان به تجهیز نقاهت‌گاه حوزه ولیعصر (عج) اهدا شد، ادامه داد: این نقاهت‌گاه با ۵۰ تخت از بیناران نیازمند در این زمینه پذیرش خواهد کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99012413648
  • خبرنگار : 50163