مهدهای کودک نیاز به یاری مالکان دلسوز دارند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش «همدلی» به‌صورت همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با راه‌اندازی پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک، اظهار کرد: پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در استان زنجان به‌صورت همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مهدهای کودک استان از روزهای ابتدایی اسفندماه به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی پیش آمده برای مهدهای کودک، پویش همدلی توسط افراد خیر و انسان‌دوست زنجان به منظور بخشش اجاره مهدهای کودک راه‌اندازی شده است.

این مسئول تصریح کرد: با تعطیلی مهدهای کودک، بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان شاغل این مراکز تحت نظارت بهزیستی بیکار شده و همچنین با توجه به اینکه نزدیک به ۹۰ درصد محل مهدهای کودک استیجاری ‌است، مشکلات زیادی برای فعالان در این حوزه به‌وجود آمده است.

محمدی‌قیداری گفت: هدف از اجرای این پویش کمک به بقای مهدهای کودک آسیب دیده است و در همین راستا از همه مالکان مهدهای کودک تقاضا داریم در این پویش مشارکت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: امیدواریم مانند دوره‌های گذشته و با توجه به سابقه خوب مردم خیر زنجانی، دوباره مردم انسان‌دوست زنجان نسبت به رعایت انصاف و پشتیبانی از یکدیگر، در این شرایط حساس نیز به یاری همدیگر بشتابند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99012312652
  • خبرنگار : 50295