مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

پیگیر اقدامات لازم جهت جلوگیری از ضرر باشگاه‌های ورزشی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۳۰۱ باشگاه دارای مجوز در سطح استان فعالیت دارند، گفت: به دنبال اقدامات موثر برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع کرونا هستیم.

مریم بخشی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دنبال شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: به دنبال اقدامات موثر برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه‌های ورزشی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی، ارکان اصلی اداره‌کل ورزش و جوانان هستند، افزود: در حال حاضر تعداد ۱۳۰۱ باشگاه دارای مجوز در سطح استان فعالیت دارند.

بخشی با تاکید بر اینکه به دنبال اقدامات موثری برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه‌ها هستیم، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده به دنبال اخذ تسهیلات از بانک‌ها و موسسات اعتباری برای باشگاه دارانی که متقاضی هستند، هستیم.

وی گفت: در مورد اماکنی که از طریق ماده ۸۸ به اشخاص یا هیات‌های ورزشی واگذار شده‌اند، این مدت تعطیلی اخیر به پایان قراردادشان اضافه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: مکاتبات و رایزنی‌هایی با وزارت ورزش و جوانان داشته‌ایم که انشالله بزودی مشکلات باشگاه‌داران عزیز را مرتفع سازیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99012212318
  • خبرنگار : 50042