مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد

تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده برای متخلفان در تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از ابتدای اسفندماه تا هفته اول فرودین، ۱۰۹۶ پرونده برای متخلفان توسط تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

علیرضا حسن پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا ۷ فروردین سالجاری، ۲۴۲ تیم بازرسی توسط تعزیرات همدان تشکیل و ۱۰۹۶ فقره بازرسی در سطح استان انجام دادند که از این تعداد ۶۷۹ مورد مربوط به طرح کرونا و ۶۰۵ فقره مربوط به طرح ویژه نوروزی بوده است.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده ۳۸۷ پرونده برای متخلفان تشکیل و یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال جزای نقدی برای محکومان درنظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: تعداد ۱۶۵ هزار عدد دستکش یکبار مصرف و ۶۶۵ عدد ماسک کشف شده که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مردم همدان احساس مسئولیت زیادی نسبت به معرفی متخلفان داشته و همکاری خوبی با تعزیرات دارند به طوری که در بسیاری از موارد با ارائه آدرس دقیق و حتی شماره تلفن، اقدام به معرفی متخلفان می کنند.

حسن پور یادآور شد: به نوبه خود از این احساس مسئولیتی که در بین مردم فهیم همدان نسبت به ارائه آمار متخلفان و همچنین کنترل کرونا ویروس در جهت کاهش میزان مبتلایان وجود دارد، تشکر می کنم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99011005025
  • خبرنگار :