آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک برای مقابله با کرونا در کرمانشاه توسط نیروهای سپاهی 

رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی معابر برای مقابله با کرونا، توسط نیروهای سپاه پاسداران، امروز(هشتم فروردین) در کرمانشاه آغاز شد.

جلال فتاحی معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این رزمایش که با رمز یا امام رضا(ع) شروع شد، تمامی معابر و خیابان های کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا ضدعفونی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای این رزمایش با حضور بیش از هزار نفر از نیروهای سپاهی، گفت: در این رزمایش نیروهای سپاهی به دو صورت، بخشی شامل استفاده از نیروهای واکنش سریع و خودروهای واحدهای جنگ نوین و بخشی هم به صورت پیاده به ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر اقدام می کنند.

فتاحی گفت: روز گذشته هم معابر و خیابان های دو شهرستان سنقروکلیایی و کنگاور که جزو مناطق با آلودگی بالا از حیث شیوع کرونا هستند با همکاری نیروهای سپاهی ضدعفونی شد و در روزهای آتی نیز معابر و خیابان های بقیه شهرستانها ضدعفونی خواهد شد.

این مسئول افزود: در این رزمایش که با همکاری نیروهای سپاهی مرکز بهداری غرب وابسته به نیروی زمینی سپاه( قرارگاه نجف) و با مشارکت گردان های امام حسین(ع)، سپاه ناحیه  مقاومت کرمانشاه، تیپ انصار الرسول جوانرود و نیروهای وابسته به قرارگاه نجف در استانهای ایلام و همدان آغاز شده، قرار است نیروهای سپاهی تا ۱۵ فروردین به صورت مستمر تمامی معابر و خیابان های استان را ضدعفونی کنند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز  کار ضدعفونی معابر، خیابان ها و محلات استان علیه بیماری کرونا تا پایان کرونا نیز تداوم پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام

  • جمعه/ ۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99010803864
  • خبرنگار : 50180