تحویل آزمایشی کیت تشخیص کروناویروس به درب خانه‌ها توسط آمازون

شرکت آمازون با پشتیبانی بنیاد خیریه گیتس، در برنامه‌ای آزمایشی اقدام به تحویل کیت‌های تشخیص کووید-19 به درب خانه‌ها در سیاتل آمریکا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت آمازون در پی ایفای نقشی مستقیم در کنترل شیوع کووید-19 برای افرادی است که در خانه قرنطینه شده‌اند.

بخش "مراقبت آمازون" که بخش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان شرکت است، با حمایت بنیاد خیریه گیتس در پی آن است که به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی، کیت های تشخیص کووید-19 را به درب خانه های ساکنان سیاتل برساند.

تعداد این کیت ها محدود خواهد بود، اما به آزمایشات مربوط به کروناویروس کمک می کند.

آمازون گفت: هر راننده ای که درگیر این کار شده است در زمینه کار با مواد پزشکی آموزش دیده است. اگر تست یک فرد مثبت شود، کارکنان بهداشت و درمان با وی تماس می گیرند.

"کریستن هلتون" مدیر بخش "مراقبت آمازون" گفت: این شرکت می داند که مبارزه با کووید-19 به کمک بخش های دولتی و خصوصی نیاز دارد و نیاز به پشتیبانی همگان دارد.

به گفته آمازون، این یک سیستم آزمایش همه جانبه نیست و گسترش بیشتر آن تضمین نمی شود. با این حال، این می تواند نشان دهد که چگونه آمازون و سایر شرکت ها می توانند دسترسی به کیت تشخیص را در زمانی بسیار کم، بهبود بخشند.

آمازون مشتاقانه به دنبال تشخیص دقیق و مبارزه با شیوع کووید-19 است.

ایالت واشنگتن با 1000 مورد ابتلا و 75 کشته به شدت توسط این ویروس تحت تاثیر قرار گرفته است و تحقیقات و آزمایش های بیشتر و بهتر می تواند به ایمنی کارمندان و جامعه به طور وسیع کمک کند.


انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 99010502092
  • خبرنگار : 71589