به گزارش ایسنا به نقل از ایکوپرس، مهدی مونسان مدیرعامل ایساکو ضمن تبریک سال نو به هموطنان گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در تلاش است خدمات را با بهترین کیفیت در محل مورد نظر یا منزل مشتریان ارائه دهد.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت می کوشد با بهره گیری از زیر ساخت ها وفن آوری های پیشرفته مشکلات احتمالی خودرویی مشتریان را بدون مراجعه به نمایندگی ها برطرف کند.
مونسان تاکید کرد: با تمام این اقدامات اگر مشکل خودروها در محل مشتری و با استقاده از امکانات غیر حضوری رفع نشد ، ۱۳۰ نمایندگی مجاز به صورت کشیک با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در سراسر کشور پذیرای دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.
به گفته وی در سال جهش تولید، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای جلب رضایت مشتریان برنامه های خدمات رسانی نوینی را اجرایی خواهد کرد.
وی درباره سررسید گارانتی محصولات نیر خاطر نشان کرد: به منظور همکاری با دارندگان محصولات ایران خودرو در خصوص عدم خروج از منزل در شرایط بحرانی، این مجموعه گارانتی خودروهای خود را یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر تمدید کرده است.
بیش از ۴ میلیون تماس با مرکز پاسخگویی ایران خودرو در سال ۹۸
شهرام صالحی، مدیر عامل امداد خودروایران نیز گفت : برای خدمت رسانی بهداشتی ومطمئن به مشتریان ورفع نگرانی آنان ، ناوگان امدادی رسانی خودرا به اقلام بهداشتی مجهز کرده ایم.
مدیرعامل امداد خودرو ایران تاکیدکرد: مرکز تماس ایران خودرو در حوزه های مختلف کاری با بیش از ۳۰۰ کارشناس درسه شیفت و۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به مشتریان است.
به گفته وی در سال گذشته بیش از ۴ میلیون تماس با مرکز پاسخگویی ایران خودرو برقرار شده است.
صالحی تاکید کرد: به منظور حفظ و ارتقای سلامت کارکنان مرکز تماس ایران خودرو در مقابله با شیوع ویروس کرونا فعالیت برخی از پرسنل این مرکز به صورت دورکاری انجام می شود.
مدیرعامل امداد خودرو ایران خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساختهای لازم در مرکز تماس ایران خودرو و با دورکاری برخی از کارشناسان هیچ گونه خللی به خدمت رسانی به مشتریان وارد نشده است.
انتهای پیام