در پی بارش سنگین برف و باران؛

بسته شدن راه ارتباطی دهستان موگویی/ ۲۱ راه روستایی در چهارمحال و بختیاری دچار خسارت شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بسته شدن راه ارتباطی دهستان موگویی در پی بارش سنگین برف و باران، گفت: راه ارتباطی ۱۵ روستای بخش بازفت و ۶ روستا در شهرستان اردل در پی بارش برف و باران دچار خسارت شده‌ است.

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با ایسنا از بارش ۳۰ سانتی‌متری برف در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری خبر داد و اظهار کرد: این مسئله باعث وجود آمدن مشکلاتی برای تردد خودروها در این محورها شد که خوشبختانه با همکاری نیروهای امدادی خودروهای گرفتار در برف نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر تردد در گردنه‌های چهارمحال و بختیاری تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با اشاره به بسته شدن راه ارتباطی دهستان موگویی در پی بارش سنگین برف و باران، گفت: راه ارتباطی ۱۵ روستای بخش بازفت و ۶ روستا در شهرستان اردل در پی بارش برف و باران دچار خسارت شده‌ است و تردد در آن‌ها امکانپذیر نیست.

زمانپور خاطرنشان کرد: به‌علت برودت هوا و بارش برف باغات شهرستان سامان نیز دچار سرمازدگی شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین از بارش ۱۰ سانتی‌متری برف در شهر چلگرد خبر داد و افزود: بیش‌ترین بارش باران در ایستگاه هواشناسی کوهرنگ با ۲۸ میلی‌متر و کم‌ترین میزان بارش با ۱۱/۴ میلی‌متر در مالخلیفه گزارش شده است.

انتهای

  • یکشنبه/ ۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99010300865
  • خبرنگار :