مدیر کل استاندارد استان خبرداد

اخذ بیش از 15 هزار آزمون از نازل های سوخت در آذربایجان غربی

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مورد آزمون  از نازل های سوخت سطح استان توسط کارشناسان استاندارد به عمل آمده است.

منصور جلایر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مورد آزمون  از نازل های سوخت سطح استان به عمل آمده است، گفت: از ۱۵ هزار و ۴۷۴ آزمون به عمل آمده از تمام نازل های سوخت سطح استان، ۱۵ هزار و ۴۲۲ مورد قبول و مابقی نیز مردود شدند.

وی در خصوص آزمون باسکول‌های ثابت همکف جاده‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی اداره ‌کل استاندارد آذربایجان غربی، در خصوص آزمون باسکول‌های ثابت همکف جاده‌ای؛ در  سالجاری، تعداد ۷۵۹ باسکول در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، مورد آزمون قرار گرفته است که از این تعداد ۷۳۱ باسکول قبول و ۲۸ باسکول مردود بودند.

جلایر با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ،۱۱ مورد آزمون انگ فلزات گرانبها توسط کارشناسان  اداره کل استاندارد و شرکت های تایید صلاحیت شده انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۵ مورد قبول و ۶ مورد مردود اعلام شدند.

مدیر کل استاندارد استان آزمون به عمل آمده از وسایل سنجش در سطح استان را ۵۸۹۵ مورد اعلام و افزود: این آزمون نیز همانند سایر آزمون های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و شرکت های تایید صلاحیت شده صورت گرفته است که از این تعداد ۵ هزار و ۸۹۳ مورد قبول و ۲ مورد دیگر نیز مردود اعلام گشتند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98122519005
  • خبرنگار :