قیمت میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عرضه میوه شب عید در استان از فردا، گفت: پرتقال جنوب با قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال شمال با قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب با قیمت ۵ هزار تومان در ۸۰ نقطه استان توزیع می‌شود.

الله‌کرم نصیری ۲۴ اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری در خصوص توزیع میوه شب عید در استان، اظهار کرد: برای جلوگیری از تجمع و تشکیل صف تدابیری از جمله نصب دستگاه کارتخوان و تعدد مراکز عرضه اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری افزود: پرتقال جنوب با قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال شمال با قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب با قیمت ۵ هزار تومان در ۸۰ نقطه در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه ابلاغی برای تعطیلی واحدهای تولیدی در استان‌ها اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی باید تمام پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس را در دستور کار قرار دهند.

نصیری در ادامه با اشاره به کمبود برخی از نهاده‌های دامی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: باید توزیع اقلام یارانه‌ای با نظارت بیش‌تری انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه نظارت بر بازار باید تشدید شود، یادآور شد: خوشبختانه کمبود اقلام بهداشتی و ضدعفونی در استان مرتفع شده، تنها مشکل اصلی در استان کمبود ماسک است که امیدواریم با افزایش تولید این مشکل بزودی رفع شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود روزانه ۵ هزار ماسک در سازمان فنی و حرفه‌ای و ۸ هزار ماسک در کارخانه ظریف مصور تولید می‌شود، تولیدهای کارگاه‌های خانگی نیز باید کنترل شود تا سلامت مردم به خطر نیوفتد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98122418142
  • خبرنگار :