در پی شیوع کرونا؛

رشد منفی ورودی و خروجی خودروهای سواری به چهارمحال‌وبختیاری در یک‌ماه اخیر

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از رشد منفی ورودی و خروجی خودروهای سواری به استان در یک‌ماه اخیر خبر داد و گفت: آمار تردد خودروهای ورودی و خروجی به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه الی ۱۹ اسفندماه به ترتیب به عدد منفی ۱۴ درصد و منفی ۱۰ درصد رسیده است

شهرام ندیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه الی ۱۹ اسفندماه حدود یک‌میلیون و ۱۳۰ هزار خودرو به چهارمحال و بختیاری تردد داشته‌اند و بیش از یک‌میلیون و ۹۴ هزار خودرو از استان خارج شده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمار تردد خودروهای ورودی به مرکز شهرکرد یک‌میلیون و ۳۲ هزار و ۱۷۴ تردد و آمار خروجی خودروها در این مدت زمانی حدود یک‌میلیون و ۹ هزار و ۸۳۱ تردد بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمار تردد خودروهای ورودی و خروجی به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب به عدد منفی ۱۴ درصد و منفی ۱۰ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: آمار تردد خودروهای ورودی در سال گذشته در این تاریخ ۱۱۴ هزار و ۶۴۱ و خروجی یک‌میلیون و ۲۲۱ هزار و ۶۰۵ تردد بوده است.

ندیمی خاطرنشان کرد:  محور شهرکرد به سورشجان و بالعکس در یکماه گذشته پرتردد ترین محور در چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98122216954
  • خبرنگار :