حاجی فیروز به استقبال بهار آمد

به مناسبت سال نو شمسی و پاسداشت روز جهانی آب، جدیدترین شماره ماهنامه فرهنگی، هنری حاجی فیروز با رویکرد توجه به ادبیات کودک و نوجوان و محوریت ترویج مصرف بهینه آب با کمک دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد منتشر شد.

محمد گلی، مدیر مسئول این مجله شاد و کودکانه، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مصرف بهینه آب و غنی کردن اوقات فراغت کودکان به ویژه در شرایط خاص کنونی کشور و تعطیلی مدارس، بر آن شدیم تا به سهم خود، با انتشار شماره نوروزی ماهنامه فرهنگی، هنری حاجی فیروز با مساعدت دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مشهد، علاوه بر ترویج مصرف بهینه آب، سعی نماییم تا موج شادی و نشاط اجتماعی را به ویژه در کودکان عزیز ایجاد نماییم.

وی تاکید کرد: متولیان فرهنگ‌پرور این مجله، تلاش دارند نه تنها آثار کودکان مستعد را جمع‌آوری و چاپ کنند؛ بلکه تحت عنوان صندوق جایزه و جشنواره‌های ماهیانه (در این شماره با بیش از 7.5 میلیون تومان) به این کودکان مستعد فرهنگ‌دوست، به نوعی حق‌التالیف نیز اعطاء نمایند. همچنین با اجرای مسابقاتی خلاقانه، خانواده‌ها نیز به سمت ایجاد نشاط و پرهیز از رقابت‌های ناسالم تشویق می‌شوند.

این نویسنده و فعال فرهنگی افزود: بانیان ماهنامه حاجی فیروز و دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد تلاش دارند، علاوه بر تولید محتوای خوب و خلاقانه و چاپ با کیفیت عالی، مجله برای کودکان علاقه‌مند خصوصا در شرایط حاضر کشور به راحتی در دسترس قرار گیرد. بر همین اساس، علاوه بر چاپ و انتشار رایگان ماهنامه به صورت 3000 نسخه فیزیکی، پی دی اف آن نیز به رایگان در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

 گلی خاطرنشان کرد: دست در دست هم و با لطف خدا، امیدواریم بتوانیم گل لبخند را بر چهره کودکان هنردوست ایرانی بنشانیم و شرایط سخت امروز را طی کنیم. امیدواریم این محصول فرهنگی و شاد و ایرانی مورد پسند کودکان واقع شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98122116583
  • خبرنگار :