استاندار خبر داد:

تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک در ایلام

استاندار ایلام از تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک در استان و تجهیز دو بیمارستان صحرایی در استان خبر داد.

 قاسم سلیمانی دشتکی در  بازدید از سهکارگاه تولیدی ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی در شهرستان ایلام ، اظهار کرد: در این واحدهای تولیدی دو نوع ماسک، یک بار مصرف و ماسک با قابلیت بیش از ۷۰ بار استفاده عرضه می شود.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰ هزار ماسک در چندین واحد صنعتی در استان تولید می‌شود، گفت: امیدواریم تا هفته آینده تولید ماسک در استان به روزانه ۴۰ هزار واحد برسد و تولیدات با قیمت های مناسب در اختیار هم استانی های عزیز قرار می گیرد.

سلیمانی دشتکی از راه اندازی دو بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: برای دوران نقاهت بیماران،  این دو بیمارستان را در نظر گرفته ایم که یک بیمارستان صحرایی در پایگاه امداد و نجات هوایی و یک مورد هم در سالن های مجموعه ورزشی استان تجهیز و تکمیل شده است.

انتهای پیام

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان در ادامه از افراد در صف مقدم مبارزه با کرونا اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و مدیران و دستگاه های مختلف تقدیر و  تاکید کرد: از مردم عزیز استان نیز درخواست می کنم به میهمانی و مسافرت نروند و از افراد و فامیل های خود در داخل استان و خارج از استان نیز دعوت نکنند.

وی ادامه داد: از هم استانی های ایلامی و دوستانی که در دیگر نقاط ایران نیز ساکن هستند تقاضا دارم در خانه بمانند که بهترین راه مقابله و پیشگیری همین در خانه ماندن است.

استاندار ایلام سپس به برخی از مصوبات استانی ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: مصوب شده که از برپایی چادر، برگزاری مراسم چه جشن ها و چه عزاداری، حضور در آرامستان ها و دید و بازدید ها و .‌.. خودداری شود.

وی افزود: این بیماری خطرناک است و اگر مردم همکاری نداشته باشند، همه گیر خواهد شد و از کنترل خارج می شود، بنابراین مردم با در خانه ماندن به سلامت هم کمک کنند.

 انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98122116571
  • خبرنگار :

برچسب‌ها