مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به حوادث غیرمترقبه

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هم‌وطنان آسیب‌دیده در حوادث غیرمترقبه اهدا شده است.

فرهاد امندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون کمک‌های نقدی معادل ۵ میلیارد ریال و غیرنقدی اعم از تهیه و تامین کانکس، خوراکی، بهداشتی، گرمایشی، پتو و اسباب بازی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به هم‌وطنان آسیب‌دیده در حادثه غیرمترقبه اهدا شده است. همچنین برای هم‌وطنان گرفتار در حوادث غیرمترقبه (زلزله و سیل) تعداد ۴۰ واحد مسکونی، احداث شده و ۳۰ واحد مسکونی، نیز برای آن‌ها مرمت و تعمیر شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱۰ سری جهیزیه، برای نیازمندان تهیه شده است، تصریح کرد: بیش از ۷۰۰۰ سبد معیشتی، ۵۰۰۰ بسته نوشت‌افزار کامل، ۴۸۰۰ مورد البسه، ۲۰۰۰ بسته کامل کمک‌های اولیه و اقلام بهداشتی با کمک قرارگاه محرومیتزدایی سپاه (کوثر)، خیرین، مردم و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است.

امندی با بیان اینکه تولید نشریات جهادی و اقتصاد مقاومتی، از جمله اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط بسیج استان بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین تهیه بروشور، پوستر، بنر، اینفوگرافی، کلیپ و نماهنگ و تولید ۶۰ مورد مستندهای تلویزیونی با موضوعات جهادی و اقتصاد مقاومتی از جمله سایر اقدامات فرهنگی بسیج سازندگی استان بوده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98121713117
  • خبرنگار :