درخواست اتاق بازرگانی زنجان از بانک مرکزی؛

اعطای مهلت سه‌ماهه برای پرداخت اقساط بدون دیرکرد به واحدهای تولیدی و اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق طی نامه‌ای خواستار مهلت سه‌ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال دیرکرد برای واحدهای تولیدی و اقتصادی شد.

علی یگانه‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم انجام اقدامات بهداشتی مراقبتی و کاهش استرس و در راستای بالا بردن سلامت جامعه، اتاق بازرگانی زنجان نیز اقدامات خود را در بخش‌های مختلف آغاز کرده است.

این مسئول ادامه داد: پس از توزیع رایگان مواد ضدعفونی‌کننده در بین بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و دستگاه‌های اداری پررفت و آمد و سپس ایجاد پایگاه‌های سلامت و توزیع برشورهای آموزشی، اتاق بازرگانی در راستای کمک به فعالان اقتصادی در شرایط کنونی اقدامات خود را آغاز کرد.

وی افزود: در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا، طی نامه روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه امسال به استاندار زنجان و بانک مرکزی، پیشنهاد مهلت سه ماهه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد برای همه واحدهای تولیدی و اقتصادی را ارائه کرده است.

یگانه‌فرد تصریح کرد: در این پیشنهاد آمده است، با توجه به شرایط کنونی و محدودیت‌های اعمال شده برای مراودات تجاری و بسته شدن مرزها در بخش‌های مختلف که کسب و کارهای فعالان اقتصادی به‌ویژه واحدهای کوچک و متوسط را با مشکلاتی مواجه کرده است، مهلت سه ماهه‌ای برای پرداخت اقساط واحدهای تولید و فعالان اقتصادی اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان یادآور شد: در شرایط پیش‌آمده باید همه افراد جامعه نسبت به یکدیگر توجه کنند تا کشور از این شرایط گذر کرده و به ثبات قبل برسد. همدلی و همکاری و البته انصاف است که سبب می‌شود تحمل و گذر از این شرایط برای همه راحت‌تر شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98121511996
  • خبرنگار : 50165