کارشناس هواشناسی گیلان:

آسمان گیلان آفتابی می شود

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی روزهای آینده غالبا جریانات پایدار از منطقه عبور می کند، گفت: فردا آسمان در غالب نقاط استان آفتابی است.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر سامانه سرد و بارشی از منطقه ما خارج شده است، اظهار کرد: هم اکنون آسمان استان نیمه ابری است و در بیشتر نقاط کاهش ابر داریم.

وی بیشینه دمای هوای رشت طی امروز را ۱۲ درجه سانتی گراد دانست و افزود: امروز صومعه سرا با ۲۰ درجه سانتی گراد گرم ترین و جیرنده با صفر درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بودند.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی روزهای آینده غالبا جریانات پایدار از منطقه عبور می کند، گفت: از فردا ضمن پایداری جو، غالبا آسمان آفتابی است و روند افزایشی دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

غلامی افزایش ابر و وزش باد را از جمله پدیده های جوی مورد انتظار طی فردا دانست و یادآور شد: در نواحی جلگه ای آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی خواهیم داشت، اما شرایط برای یخبندان در ارتفاعات و دامنه ها مهیاست.

وی ارتفاع موج دریا را ۶۰ سانتیمتری و مناسب برای فعالیت های مرتبط دانست و خاطرنشان کرد: روند افزایشی دما تا پایان هفته ادامه دارد و هر روز دو درجه به دمای هوا اضافه می شود. پنجشنبه و جمعه نیز شاهد پایداری هوا و آسمان آفتابی خواهیم بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98121310863
  • خبرنگار : 50040