معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان خبر داد:

پلمب ۹۴ واحد صنفی متخلف در کردستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از پلمب ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در استان کردستان خبرداد.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور از جمله استان کردستان، مدافعان امنیت کشور همراه و همگام با مدافعان سلامت از همه امکانات و تجهیزات در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده پلیس در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با بهره‌گیری از ظرفیت یگان ویژه اقدام به ضدعفونی معابر کرده‌است.

سرهنگ حیدریان افزود: در حوزه فضای مجازی نیز پلیس فتا با رصد دقیق اخبار و اتفاقات فضای مجازی با افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و انتشار اخبار کذب و نادرست می‌کنند برخورد کرده و موفق به دستگیری ۴ نفر در این رابطه شده است.

وی اعلام کرد: در حوزه برخورد با محتکران و افراد فرصت‌طلبی که متاسفانه از این فضا سوءاستفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار می‌کنند اداره نظارت بر اماکن استان با همکاری سازمان‌های مرتبط طرح نظارت بر اماکن عمومی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: اداره نظارت بر اماکن استان طی هفته گذشته موفق به کشف بیش از ۳۶۰ هزار دستکش، ۲۶ هزار عدد ماسک و حدود ۴۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای این طرح بیش از یک هزار و ۵۰ واحد صنفی بازدید که از این تعداد ۹۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب و به بیش از ۲۲۰ واحد صنفی دیگر تذکر داده شد ضمن اینکه ۴ متصدی واحد صنفی متخلف به مراکز قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان از زحمات جهادگونه عوامل کادر پزشکی در سطح استان که از جان خود برای سلامت مردم مایه می‌گذارند، تشکر کرد و به شهروندان توصیه کرد: انتظار داریم ضمن رعایت مسائل بهداشتی در صورت اطلاع از احتکار لوازم بهداشتی مراتب را در اولین فرصت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98121310418
  • خبرنگار : 50274

برچسب‌ها