معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الأمر (عج):

مردم با انتخاب درست افراد آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الأمر (عج) گفت: افرادی که از فیلتر شورای نگهبان می‌گذرند مورداحترام هستند، مردم هم باید با انتخاب درست خود افراد انقلابی و آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند تا با خدمت صادقانه گامی در جهت رشد و پیشرفت کشور برداریم.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الأمر (عج) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان‌طور که در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مطرح شد انتخابات همیشه برای ما یک فرصت و برای دشمنان یک تهدید بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران‌زمین در روز دوم اسفندماه آزمون بزرگ دیگری را پیش رو دارند، ادامه داد: دشمن همیشه برای انتخابات حساب ویژه‌ای باز کرده و با طراحی برنامه‌های وسیع تلاش می‌کند نقشه‌های شوم خود را در قالب انتخابات طراحی و اجرایی کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب الأمر (عج) تصریح کرد: مردم در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور در راهپیمایی عزت، اقتدار و عظمت خود را نشان دادند و در دوم اسفندماه هم بار دیگر عزت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی تصریح کرد: مردم در دوم اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی سیلی محکمی را به دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم‌خورده ایران به‌خصوص امریکا و اسرائیل خواهند زد.

طاهرخانی اشاره کرد: افرادی که از فیلتر شورای نگهبان می‌گذرند مورداحترام هستند، مردم هم باید با انتخاب درست خود افراد انقلابی و آگاه از درد جامعه را راهی مجلس کنند تا با خدمت صادقانه گامی در جهت رشد و پیشرفت کشور برداریم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98112618757
  • خبرنگار :