فرماندار اعلام کرد

نصب ۱۱۸ سازه تبلیغات انتخاباتی در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: ۶۵ نقطه در شهر برای تبلیغات رایگان کاندیداهای مجلس یازدهم در نظر گرفته شده است.

علیرضا ملامحمدی زاده امروز ۲۳بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۶۵ نقطه در شهر برای تبلیغات رایگان کاندیداها در نظر گرفته شده است، افزود: ۱۱۸‌دیوار سفید در قالب سازه ۳*۶ برای تبلیغات رایگان کاندیداها در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:  از ۱۵۳ نفر کاندیدای ثبت نامی از شهرستان ارومیه برای انتخابات مجلس یازدهم صلاحیت ۷۰‌نفر تایید نهایی شده که ۲ نفر نیز تغییر حوزه انتخابیه به ماکو و آذربایجان شرقی و یک نفر از تهران به ارومیه انجام شده که لیست نهایی امروز اعلام می شود.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه ۵۰۱ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ارومیه برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ۲۴۷ صندوق ثابت،۱۲ صندوق سیار و در حوزه روستایی نیز ۹۵ صندوق روستایی ثابت و ۱۴۷ صندوق سیار برای جمع آوری آرا در نظر گرفته شده اند.

فرماندار ارومیه با اشاره به تخلفات گزارشی از شهرستان تصریح کرد: ۳۱ مورد تخلف به هیات بازرسی استان گزارش شده که عمده موارد تخلفات گزارشی مربوط به تبلیغات زود هنگام بوده است.

ملامحمدی زاده ادامه داد: طبق مقررات، الصاق تبلیغات در روی ماشین ها، اجرای کارناوال تبلیغاتی، دیوار نویسی و تبلیغ در تلویزیون های شهری ممنوع است.

وی با بیان اینکه کمیته های مختلف و هیاتهای اجرایی در راستای اجرای قانونی انتخابات پیش رو تشکیل شده است، افزود: برای حداکثر مشارکت در انتخابات تمهیدات لازم انجام شده است‌.

به گزارش ایسنا، ملامحمدی زاده بااشاره به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شده در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال خاطر نشان کرد: امسال ۱۲۲ پروژه بالغ بر ۶۲۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد که از این تعداد ۵۱ طرح مربوط به حوزه عمرانی، ۱۶ طرح مربوط به حوزه اقتصادی،۴۶ طرح مربوط به شهرداری ها بوده همچنین ۹ طرح بالغ بر ۱۱۶ میلیارد تومان کلنگ زنی بوده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98112317005
  • خبرنگار :

برچسب‌ها