هوگو پوش تیم ملی تکواندو:

ایران همیشه در مسابقات آسیایی خوش درخشیده است

هوگو پوش تیم ملی تکواندو ایران گفت: سال قبل از المپیک است و مسابقات آسیایی با داشتن ۴۰ امتیاز، برای کسانی که می‌خواهند سهمیه المپیک کسب کنند، حائز اهمیت است.

محمدرضا خانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط اردوهای برگزار شده، اظهار کرد: اردوها و تمرینات منظم و پرفشاری داشته‌ایم و شرایط خوبی داریم. سال قبل از المپیک است و مسابقات آسیایی که ۴۰ امتیاز دارد، برای کسانی که می‌خواهند سهمیه المپیک کسب کنند، دارای اهمیت است.

وی با اشاره به شانس مدال در مسابقات آسیایی، تاکید کرد: ایران همیشه در مسابقات آسیایی خوش درخشیده و شانس مدال بالایی دارد و برای خودم نیز امیدوار به کسب مدال طلا هستم.

هوگو پوش اصفهانی تیم مس کرمان در ارتباط با کیفیت فنی لیگ تکواندو، گفت: از آنجایی‌که تعداد بازیکنان ملی‌پوش بیشتر شده است، کیفیت فنی لیگ خیلی بالا رفته و از ۹ تیم حاضر در مسابقات ۵ تیم مدعی هستند؛ اما از لحاظ قراردادها، طی چند سال گذشته، قراردادها پایین است.

وی در رابطه با عدم تیمداری اصفهان در لیگ برتر تکواندو، گفت: اصفهان چندین سال است که در لیگ برتر تیم ندارد و بازیکنان اصفهان در تیم‌های دیگر پخش هستند، اما اگر اصفهان حتی یک تیم در لیگ برتر داشته باشد، می‌تواند کمک زیادی به تکواندو ملی کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98112115242
  • خبرنگار :