توصیه‌هایی برای خرید آجیل عید

عید نوروز و جیب مردم معمای این روزهای ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مزبار، عید برای ما عید است. چه در فرار از  قوم مغول باشیم، چه زیر موشک‌های صدام، چه زیر فشارکمرشکن اقتصادی. در وضعیت کنونی بازار هرچیزی از تب و تاب بیفتد و رنگ ببازد؛ شب عید و هیجانات اطرافش کاسته نمی‌شود.

هر چیزی که باید درباره آجیل شب عید بدانید

تب شب عید تمام گذرها را فتح کرده، لبخند خاکستری رنگی در کمین لب‌هاست و سنت‌های نوروزی مانند احکام واجب‌الاجراست که همه ما را به یک نقطه مشترک می‌رساند. یکی از آنها خرید آجیل شب عید است.

چه تحریمش کنند چه جایگزین، آجیل جایگاه خود را در سبد خرید مردم پیدا می‌کند. پسته سبز، مغز تلخ بادام، فندق و بادام هندی چیزی نیست که به راحتی از کنارش گذشت. هرچند قیمت آجیل برای بسیاری از خانواده‌ها یک دغدغه است اما راه‌های جایگزین کردن آن با محصولات مشابه و یک روش خرید پر فایده، شیک و مدرن می‌تواند شما را از این کابوس برهاند.

قیمت آجیل را چه کنیم؟

این سوال مطرح می‌شود که قیمت آجیل و خرید آجیل را در این وانفسا چه کنیم؟ قیمت آجیل عید همیشه یکی از خبرهای ویژه بازار است. اما برای شما پیشنهادی داریم که هم خیال شما را از بابت قیمت و ترافیک شب عید خلاص کند و هم ذهن شما را از دنبال کردن قیمت‌ها. وبسایت‌ مزبار فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار است که تخصصش حال خوب پذیرایی شماست. مزبار آجیل نوروزی را در اعلاترین شکل می‌فروشد و امکان خرید اینترنتی آجیل را آسان کرده‌ است. شما در این وبسایت می‌توانید هر نوع آجیل با مقدار متفاوت، دستچین شده و قیمت سودمند تهیه کنید. وبسایت مزبار برنامه‌های جالبی برای خرید آسان و بی‌دغدغه شب عید شما دارد. علاوه بر اینکه به راحتی می‌توانید خواسته خود را به دقیق‌ترین شکل و با بهترین کیفیت تهیه کنید؛ تمام اتفاقات خوب یک خرید اینترنتی مانند، کسب اطلاعات، صرفه‌جویی در زمان و دسترسی آسان را در هر زمان و مکانی در اختیار دارید.

چرا خرید آجیل مهم است؟

هرچند آجیل می‌تواند تبدیل به یک پذیرایی لوکس شود اما لزوما این گونه نیست. آجیل علاوه بر جلال دورهمی‌های عید یک داروخانه خوشمزه است که مصداق بارز پیشگیری بهتر از درمان شده. هرچند تبدیل آجیل شب عید به یک کالای لوکس بی انصافی اساسی در حق این خوراکی هزارساله است. همه اقشار حق دارند از لذت و فواید آن بهره‌مند شوند. هرکدام از مواد موجود در آجیل، اقیانوسی از خواص شگفت‌انگیز دارند که مصرف آن مانند رویین‌تن شدن شما دربرابر مشکلات و ناهنجاری‌ها است.

مصرف آجیل به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل، برای حفظ سلامت قلب و دیگر ارگان‌های بدن بی‌نهایت مفید است. در حقیقت مصرف مغزها باعث کاهش عجیب کلسترول خون می‌شود. از آنجا که شرایط حمل این مواد در هر فضایی ممکن است و در سفرهای پر ترافیک عید شما را سرحال می‌کند، بهترین خوراکی پیک‌نیک‌های نوروزی است. در محل کار و شیفت‌های عیدانه نیز قابل استفاده است، می‌توان به عنوان میان‌وعده‌ای استثنایی بین میهمانی‌ها نیز از آنها استفاده کرد و جالب‌تر آنکه از وبسایت مزبار در هر ساعت در هر نقطه از شهر آن را سفارش دهید. استادان علوم تغذیه در این باره می‌گویند؛  افرادی که از آجیل استفاده می‌کنند، میزان سکته و نارسایی گوارشی را کمتر احساس می‌کنند. همه آجیل‌ها، میزان زیادی فیبر دارند و بر همین اساس موجب حس سیری در فرد شده و باعث می‌شود از شر رژیم‌های بعد عید خلاص شود.

آجیل ۴مغز

آجیل۴مغز مخلوط حیرت‌انگیز ۴خشکبار جادویی است. ترکیب آن انفجاری از احساسات خوب و مواد مغذی و سالم است. ۴ مغز پسته، بادام هندی، بادام درختی و فندق تشکیل دهنده این گروه جذاب است. آجیل چهار مغز غذای مغز و درمان بی خوابی است. که به بهبود خواب کمک می کند ومصرف آن در کاهش بی‌خوابی و رفع سایر اختلالات خواب موثر است. در مزبار آجیل ۴مغز را به راحتی خوردن آن، سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان بدستتان برسد.

آجیل مخلوط

این نوع از آجیل بسیار محبوب جمع‌های نوروزی است و هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. آجیل مخلوط، نزدیک به هفت تا هشت مغز دارد که هر کدام به تنهایی یک درمانگاه مطلوب است. آجیل مخلوط به دو روش شور و شیرین تهیه می‌شود. آجیل‌های مخلوط شور و شیرین و هرکدام طعم و عطر جذابی دارند. آجیل مخلوط، منبع بی‌نظیری از پروتئین و مواد مغذی هستند و با مصرف آجیل‌هایی که دارای چربی‌های سالم و خواص آنتی اکسیدانی هستند می توان از بدن تا حد زیادی در مقابل سرطان، پیری و بیماری های قلبی محافظت کرد.

آجیل مشکل‌گشا چیست؟

آجیل مشکل‌گشا یکی از جایگزین‌های جذاب است. این آجیل معمولا از  فندق، پسته، بادام، کشمش و گاهی توت خشک است و خواصی که در این مواد وجود دارد واقعا معجزه می‌کند. همیشه منشا مشکلات ما به پارامترهای روحی و روانی بازمی‌گردد. دانش مدرن هم خلقیات و روحیات انسان را متاثر از واکنش‌های شیمیایی موجود در دستگاه عصبی و عناصر موجود در خورد و خوراک می‌داند. انسانی که آرامش دارد وبا حس خوب کارها را انجام می‌دهد؛ کمتر خطا می‌کند، در نتیجه با مشکلات کمتری روبرو می‌شود و در مواجه با مشکلات نیز عاقلانه عمل می‌کند.

قدیمی‌ها معتقد بودند آجیل مشکل‌گشا آدم‌ها را مهربان می‌کند و امروزه اثبات شده این مهربانی ریشه در ساختار مولکولی عناصر شیمیایی آجیل است. ریشه آجیل مشکل‌گشا به ایران باستان بازمی‌گردد.

حس خوب عید

در ایام منتهی به سال نو، سنت‌های شیرین هم لباس نو به تن کرده‌اند و با اضافه‌شدن خشکبار، شیرینی، شکلات‌های جدید و آجیل‌های رنگارنگ ترکیب این آجیل‌های مشکل‌گشا، چهار مغز و مخلوط دستخوش تغییر شده است. بسته‌بندی‌های شیک و با تزئینات دلفریب و زیبا به مناسبت هر نوع رویداد، جشن و مراسم در مزبار موجود است و به فراخور هر سلیقه‌ یک نکته برای جذب شدن شما وجود دارد. قیمت سودمند، کیفیت و همچنین ارسال شایسته را در مزبار تجربه خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112014921
  • خبرنگار : 30054

برچسب‌ها