معاون استاندار خبر داد

ایجاد ۱۷۹۰ واحد اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد بعد از پیروزی انقلاب

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۹۰ واحد اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در این استان ایجاد شده است.

سید حشمت الله صمیمی دوست روز  یکشنبه، ۱۳ بهمن ماه در جمع خبرنگاران افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک هزار و ۷۹۰ واحد اقتصادی صنعتی و تولیدی در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸۰۰۰نفر ایجاد شده است.

وی اظهارکرد: جواز تاسیس یک هزار و ۶۹۸ طرح اقتصادی در بخش صنعت و معدن و گردشگری صادر شده که حجم سرمایه‌گذاری این واحدها ۲۷ هزار میلیارد تومان است و در صورت بهره‌برداری از این واحدها برای ۲۵ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش صنعت و معدن و اقتصادی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۸ هزار نفر بعد از انقلاب اسلامی بوده است.

صمیمی دوست تصریح کرد: در خصوص صدور جوازها همه جوازها گرفته شده و تمام امکانات فراهم شده و مشکل خاصی نیست و زمینه برای سرمایه گذاری وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: جمع کل طرح ها ۴۳ طرح با کلنگ زنی ۷ مورد و ۸۶۱ میلیارد ریال که ۱۳۸۰ میلیارد ریال جمع کل طرح های اقتصادی برای ۵۰۸ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ۸۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اقتصادی، ۵۱ میلیارد سهم بویراحمد است.

به گزارش ایسنا، صمیمی دوست در خصوص کارخانه آرد و نشاسته یاسوج بیان کرد: جلسه با سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، با مدیریت جدید در استان کارخانه در فاز فعالیت بوده و در حال سوددهی است‌ و در صدد هستیم سایرفازها راه اندازی شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98111308874
  • خبرنگار : 50223