فرماندار ساوه:

دهه فجر فرصت بازخوانی ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی است

فرماندار ساوه گفت: دهه مبارک فجر یادآور روزهای بالندگی، پایداری و استقامت ملت ایران در برابر طاغوت و نیز بازخوانی ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی است.

علی میرزایی در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان جدیدالتاسیس خیرساز نیکان کاوه (استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه دخترانه) اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت و شهامت ملتی است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و توانستند با تاسی از قیام امام حسین(ع) در واقعه عاشورا، بر جبهه کفر پیروز شوند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۱ سال از عمر با برکت خویش دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است و علاوه بر اینکه به عنوان یک حکومت مقتدر در عرصه‌های بین المللی تعیین کننده معادلات سیاسی جهان است، به یک الگوی بی بدیل برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان اسلام نیز تبدیل شده است.

فرماندار ساوه در ادامه تصریح کرد: با نگاهی به خدمات نظام اسلامی در نقاط مختلف کشور به خوبی در می‌یابیم که حجم خدماتی که به برکت انقلاب به مردم ارائه شده به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی به دستاوردهای انقلاب از پیشرفت های نظامی تا اقتصادی اشاره کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را در جامعه تبیین کنیم.

فرماندار ساوه همچنین با اشاره به احداث این مدرسه خیرساز با تقدیر از خانواده عسکریان و مجموعه گروه صنعتی شیشه کاوه اظهار کرد: این خانواده نیکوکار و این مجموعه صنعتی در راه توسعه و گسترش علم هزینه می کنند و قطعا در نزد خدا تعالی از اجر و قرب بالایی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: در طول انقلاب اسلامی راه انقلابی گری را از شهیدان یاد گرفتیم و باید قدردان اسطوره های انقلاب باشیم تا راه انقلاب همچنان با افتخار پیموده شود.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی افزود: ولایتمداری و همراهی مردم در پیروزی انقلاب و در جغرافیای جنگ نظامی و فرهنگی، رمز موفقیت بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز گفت: آمار دانش آموزی شهرستان ساوه به مرز ۵۵ هزار نفر رسیده است که در ۳۰۴ مدرسه مشغول تحصیل هستند و این آمار بیانگر رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی است.

ابراهیم فراشیانی افزود: شهرستان ساوه از معدود شهرستان‌هایی است که با توجه به رشد فزآینده آمار دانش آموزان با کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی مواجه است.

وی با تقدیر از خیر نیکوکار گروه صنعتی شیشه کاوه در احداث این واحد آموزشی از خیرین خواست تا در تامین فضای آموزشی یاریگر آموزش و پرورش باشند.

اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران و قرائت سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98111208110
  • خبرنگار : 50212