خرید آپارتمان در ونک و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

اگر قصد خرید آپارتمان در ونک و یا اجاره آپارتمان در ونک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در ونک از املاک دلتا دیدن کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دلتا، خرید خانه همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی و شاید گفت به جرات مهم‌ترین سرمایه‌گذاری هر شخص در طول زندگی‌اش تلقی شود.

خرید آپارتمان در ونک و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

خرید خانه به‌خودی‌خود فقط خرید یک مایحتاج نیست، تأمین و تهیه‌ی محل زندگی است و هر کس عموماً با خرید خانه برنامه‌ریزی بلندمدتی برای این سرمایه‌گذاری خواهند داشت. در صورتی‌ که مابقی خریدهای افراد در طول زندگی عموماً برای برطرف کردن یک نیاز مقطعی انجام می‌شود.

معرفی محله ونک؛ دسترسی و امکانات

خرید آپارتمان در ونک یا اجاره آپارتمان در ونک یکی از محله‌های قدیمی و خوب منطقه ۳ تهران، از دیرباز مورد توجه افرادی بوده که محل سکونت شان در تهران برایشان مهم بوده است. این محله به محدوده‌ی اطراف میدان ونک گفته می‌شود که از شرق به خیابان ملاصدرا و برزیل و نیز فرعی‌های جذاب آن مانند خیابان‌های شیراز جنوبی و شمالی و کوچه‌های با اصالتی مانند حکیم اعظم می‌رسد.

محله‌ی ونک از شمال تا ابتدای بلوار میرداماد تمام فرعی‌های دو طرف خیابان ولیعصر (عج) را شامل می‌شود. در بال شمالی میدان ونک مراکز درمانی و ساختمان پزشکان بسیاری وجود دارد از این حیث شاید بتوان به این بخش، منطقه‌ی درمانی منطقه ۳ هم گفته شود.

دسترسی شرقی میدان ونک هم جنبه تفریحی پررنگ‌تری دارد چون بعد از چهارراه جهان کودک، بوستان آب‌وآتش و جذابیت‌های خاص آن به‌عنوان یک پاتوق گردشگری در قلب تهران شناخته شود اما همه‌چیز همین نیست چون شما از طریق پل طبیعت می‌توانید به بوستان طالقانی بروید که هم فال است و هم تماشا و کلی پیاده‌روی جذاب!

راستی در این محدوده، می‌توانید سری هم به باغ موزه دفاع مقدس بزنید و در محوطه داخلی اش هم سری به باغ کتاب بزنید که همین به تنهایی یک روز کامل شما را می‌تواند پر کند.

جنوب محله ونک هم به خیابان ولی‌عصر و محدوده گاندی جنوبی و جردن یا همان نلسون ماندلا می‌رسد که یکی از جذاب‌ترین و دنج‌ترین مناطق مسکونی در منطقه ۳ می‌باشد.

خرید آپارتمان در ونک یک تصمیم برای همیشه!

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، اگر قصد خرید خانه داشته باشید، محله‌ی ونک می‌توان یک تصمیم برای همیشه باشد.

شما با خرید خانه در ونک، ناخواسته گام در مسیر پیشرفت برمی‌دارید. گامی که شما را از فردای این خرید، به‌عنوان یک فعال اقتصادی حوزه ملکی می‌تواند مطرح کند. ممکن است کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد اما حقیقت این است که جذابیت‌های زیادی دارد این منطقه برای فعالان اقتصادی املاک در ایران و هیچ سرمایه‌گذاری از این منطقه به‌سادگی نمی‌گذرد.

خرید خانه در ونک، منطقه‌ای پویا و رو به رشد که امروز تلفیقی از کاربری تجاری – اداری و مسکونی را در خود جای‌ داده است، تبدیل به یک سرمایه‌گذاری شده که با قیمت‌هایی باورنکردنی می‌توان سهم خود در این منطقه را برداشت کرد.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان‌ها

اگر فقط یک‌بار در طول زندگی‌تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک‌بار با این مرکز تماس گرفته‌اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه‌ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت‌ترین تصمیم مراجعه‌کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه‌کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خریدوفروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است. ادبیات خریدوفروش در دلتا مرزهای این کار را جابه‌جا کرده و امروز دلتا به‌عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می‌شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم‌ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می‌شود، محقق نمی‌شد.

 وب‌سایت دلتا به‌عنوان اولین سامانه یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به‌عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می‌توانید از طریق تلفن ۰۲۱۸۶۸۶ با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98110201590
  • خبرنگار : 30054