سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس:

فعلا به پلی آف فکر نمی کنم/به خودباوری لازم رسیده ایم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: فعلا به صعود به مرحله پلی آف فکر نمی کنم و بازی به بازی پیش می رویم تا نتایج دلخواه را کسب کنیم.

رضا هنگام پور روز گذشته(۲۳ دی ماه) پس از هفتمین پیروزی تیمش در لیگ برتر بسکتبال کشور، در جمع خبرنگاران، افزود: شاید باور نکنید اما فعلا به پلی آف و رسیدن به جمع هشت تیم فکر نمی کنم و در هر بازی تمرکز خود را می گذارم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
وی اظهار کرد: در بازی مقابل رعد پدافند شهرکرد بازیکنان به این خود باوری رسیده بودند که می توانند به پیروزی برسند و این اتفاق هم افتاد.
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در این دیدار از سایر بازیکنان که کمتر به آن ها بازی رسیده بود هم استفاده کردم و از عملکرد همه آن ها راضی هستم.
وی در خصوص رسیدن به جمع هشت تیم برتر و بازی های پلی آف هم عنوان کرد: سال نخستی است که در لیگ برتر بازی می کنیم و شاید این انتظار کمی برای ما سخت باشد اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و با رفتن به پلی آف گوشه ای از محبت های هوادران خود را جبران خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس با برتری ۸۹ بر۶۹  تیم رعد پدافند شهرکرد را از سد راه برداشت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98102418384
  • خبرنگار :