تجلیل از حافظان قرآنی در روستای حسین آباد ناظم ملایر

امام جمعه ملایر گفت: کسی که سرمایه اش خداوند است حتماً رشد می کند و به کمال می رسد اما ‏کسی که سرمایه اش شیطان باشد عاقبتی ندارد.‏

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری جمعه ۲۹ آذرماه در آئین تجلیل از حافظان قرآنی در مدرسه قرآنی روستای حسین آیاد ناظم ملایر، افزود: قطعاً حسین آباد ناظم ویژگی منحصربفردی دارد که این مدرسه قرآنی در روستا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: خداوند متعال به همه انسان‌ها سه سرمایه بزرگ داده که شامل بدن و سلامتی، سرمایه غریزی و سرمایه معنوی است و باید تلاش کنیم تا دو سرمایه اول در خدمت سرمایه معنوی باشد تا انسان رشد کند و به تکامل برسد.

برقراری با بیان اینکه همیشه بانیان خیر به ویژه در موارد این چنینی مورد احترام و تکریم مردم هستند و خداوند نیز آنها را در جنّت خود جای می دهد، اظهارکرد: امروز تربیت حافظان و عاملان به قرآن کریم، باید از اولویت های فرهنگی جامعه باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه فعالیت قرآنی انجام شده در روستای حسین آباد ناظم، باعث افتخار ملایر است، افزود: قرآن آموزانی از کشورهای مختلف به این مدرسه می آیند و حافظ قرآن می شوند و کلام الهی را در کشور خودشان ترویج و گسترش می دهند.

جوانان با روحیه انقلابی را دریابید

قدرت الله ولدی با اشاره به اینکه اینگونه کارها از مواردی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید دارند، افزود: جنگ اقتصادی که دشمنان علیه مردم ما به راه انداختند با پایداری و گوش به فرمان بودن همگی به مقام معظم رهبری بی ثمر می شود و جواب دندان شکنی به دشمنان این نظام مقدس است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی فروش نفت ایران بسیار پایین آمده است، اما همه تلاش خود را دارد تا از این گردنه نیز عبور کنیم و مشکل مرتفع شوند.

فرماندار ملایر در بخش دیگری با بیان اینکه در فتنه اخیر دشمنان ورود پیدا کردند و تمام توان خود را گذاشتند اما موفق نشدند و با هوشیاری مردم ناکام ماندند، گفت: با تدبیر و درایت نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و سایر اقشار مردم، هیچ آشوبی را در استان شاهد نبودیم.

ولدی با بیان اینکه آشوب ها در برخی نقاط کشور، از خارج هدایت می شدند و به اموال مردم و بیت المال صدمه می‌زدند، خاطرنشان کرد: تکلیف مردم با اراذل و اوباش جداست و اگر کسی بی گناه کشته شد مورد تکریم مسئولان کشور قرار گرفت و از خانواده‌های آنها دلجویی شد و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری به آنها حکم شهید دادند.

اجرای ۵۵۰ طرح اقتصادی در ملایر

فرماندار ملایر در ادامه افزود: در شهرستان ملایر با ابتکاری که به عمل آمد ۲۰۰ طرح اقتصادی را در ۲۰۰ روستا پیگیری کردیم که با تلاش‌های انجام شده این طرح ‌ها به حدود ۵۵۰ طرح رسیده است.

ولدی با اشاره به اینکه از این موارد ۱۶۳ طرح در روستاها انجام شد و تسهیلات مورد نیاز را نیز دریافت کرده اند، یادآور شد: سرانه فضای سبز شهرستان در کشور خوب است و امسال نیز توانستیم ۱۰۰ هکتار جنگل کاری را انجام دهیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98092921887
  • خبرنگار : 50038