معاون استاندار:

مردم از خدمات برخی واحدهای صنفی راضی نیستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از خدمات ارائه شده از سوی برخی واحدهای صنفی خدمات، از جمله تعمیرکاران خودرو و لوازم الکتریکی راضی نیستند.

حشمت الله صمیمی دوست سه شنبه ۲۶ آذرماه در نشست ستاد تنظیم بازار استان، افزود: باید واحدهای صنفی نیز بروز شده و در زمینه خدمات آموزش، تعامل مناسبی با فنی و حرفه ای شکل گیرد.

وی با بیان اینکه در سطح بازار شکایت‌هایی که توسط شهروندان ارائه می شود باید به شکل مطلوبی پوشش پاسخگویی داشته باشد، اظهارکرد: در برخی موارد نظرات کارشناسی که از اتحادیه‌ها خواسته می شود، مطلوب نیست و یا پروسه پاسخ طولانی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین باید گزارشاتی که توسط بازرسان اعمال می شود، بر اساس واقعیت لحاظ شود.

صمیمی دوست با تاکید بر پاسخگویی به شکایات مردمی،تصریح کرد: باید تلفن‌های ستادهای خبری سازمان صمت و سایر بخش‌های نظارتی بر بازار فعال‌تر شود و پیگیری منظم شکایات مردمی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و بازار باثباتی داشته باشیم، ادامه داد: رصد و نظارت نیز توسط ما انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند کنترل بازار، بیان کرد: رصد بازار توسط استاندار نیز انجام می شود و بازدیدهای سرزده به اصناف داشتیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98092619974
  • خبرنگار : 50223