نشست تخصصی ایــدز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

به‌مناسبت روز جهانی ایدز نشستی تخصصی درباره پیشگیری و درمان ایدز توسط مرکز مشاوره و آموزش‌های اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری کانون همیاران سلامت روان برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست یکشنبه ۱۷ اذر ماه در تالار خوارزمی واقعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی ابوریحان و با حضور دکتر جهانمیری نژاد (مشاور فرهنگی اداره ایدز وزارت بهداشت و مدیر عامل باشگاه سلامت نوجوانان پسر تهران) و خانم دکتر کشاورز (دکتری تخصصی سلامت باروری، گرایش سلامت جنسی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ) و با حضور عزیزان مبتلا به اچ ای وی (انجمن مادران حامی سلامت) و جمعی از دانشجویان و همیاران برگزار شد.

در این نشست دکتر کشاورز به بیان توضیحاتی درباره‌ی ویروس اچ آی وی و اچ پی وی  و برخی بیماری‌های آمیزشی و رفتارهای پرخطر جنسی و روش های پیشگیری از انتقال بیماری‌های جنسی پرداخت.

 همچنین دکتر جهانمیری نژاد آموزش‌های تخصصی درباره‌ی آزمایش اچ ای وی و شیوع این ویروس در ایران و کشورهای خارجی و درمان این بیماری در مراکز تخصصی (به‌صورت محرمانه) ارائه داد.

در قسمت پایانی نشست گفت‌وگوی بین دکتر جهانمیری نژاد و عزیزان مبتلا به اچ ای وی صورت گرفت و دکتر جهانمیری نژاد به همراه دکتر کشاورز به سوالات دانشجویان درباره ی ایدز پاسخ دادند .

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98091712705
  • خبرنگار :

برچسب‌ها