تعرفه کپی A۴ را در کدام اپلیکیشن جستجو کنیم؟

وقتی به دنبال جستجوی بهترین قیمت کپی A۴ می گردیم یک راهکار ساده مثل یک اپلیکیشن کاربردی می‌تواند این جستجو را برای ما کوتاه کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام تاپ کپی، یکی از دغدغه های فعالان کسب وکارهای مرتبط با چاپ و نشر، یافتن بنگاه ها و مراکزی است که پائین ترین تعرفه کپی A۴ را داشته باشند و قیمت پیشنهادی آنها ضمن رعایت کیفیت مطلوب، ارزان تر از نرخ اتحادیه کپی باشد.
از سوی دیگر، علاوه بر ارزان بودن تعرفه کپی A۴   و کیفیت آن، زمان دریافت خدمات نیز برای دریافت کنندگان خدمات صنعت چاپ و نشر اهمیت دارد چرا که آنها ترجیح می دهند این زمان بسیار کوتاه باشد.
کارشناسان تاپ کپی، یکی از مراکز معتبر کپی آنلاین و سایر خدمات چاپ و نشر، در این گزارش با معرفی یک اپلیکیشن کاربردی، راهکاری ساده به جستجوگران ارزان ترین تعرفه کپی A۴ ارائه می دهند.

اپلیکیشن تاپ کپی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

اپلیکیشن تاپ کپی یک اُپ کاربردی است که شرکت ها، دانشگاه ها، مدارس، دانشجویان، محققان و دیگر افراد و گروه های مرتبط با امور کپی و چاپ با استفاده از آن می توانند به صرفه ترین تعرفه کپی A۴ را متناسب با حجم کار خود، انتخاب و سفارش دهند.
می دانیم که فرآیند قیمت گرفتن و یافتن به صرفه ترین تعرفه کپی A۴ به صورت حضوری، مستلزم تردد در نقاط پرترافیک شهر و صرف زمان و هزینه است اما با استفاده از اپلیکیشن تاپ کپی این فرآیند به صورت غیرحضوری و در کمترین زمان انجام می شود.

یکی از مزیت های اپلیکیشن تاپ کپی فراهم شدن امکان دسترسی آسان به خدمات چاپ و نشر و کپی است. با این اپلیکشین هر کس که یک گوشی تلفن همراه هوشمند در اختیار دارد با اتصال به شبکه اینترنت می تواند در چند ثانیه سفارش انتشاراتی یا کپی خود را ثبت و مراحل اجرای آن را پیگیری کند.


مزیت دیگر نصب اپلیکیشن تاپ کپی این است که تعرفه انواع خدمات چاپ و نشر مثل تعرفه کپی A۴، تعرفه کپی رنگی، تعرفه کپی در حجم انبوه در این اپلیکیشن تا سطح چشمگیری پائین آمده و به کف قیمت رسیده است. می دانیم که تعرفه خدمات کپی و چاپ توسط متولی این صنف یعنی اتحادیه کپی تعیین می‌شود اما در فضای رقابتی و به دلیل بالا بودن تیراژ سفارشات موسسه تاپ کپی، نرخ‌های ارائه شده در اپلیکیشن تاپ کپی حتی از نرخ اتحادیه کپی نیز پائین‌تر است.

موسسه تاپ کپی با ارائه این اپلیکیشن و ارائه خدمات به صورت آنلاین تلاش می‌کند ظرفیت‌ها و امکانات چاپ و نشر با کیفیت و ارزان قیمت در پایتخت را به متقاضیان این خدمات در سراسر کشور عرضه کند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۲۷۰۳۴۲ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۰۶۶۲۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98091309550
  • خبرنگار : 30054