به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، معرفی اصول و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، استراتژی دیجیتال مارکتینگ، بهینهسازی نرخ تبدیل(cro) ، روابط عمومی آنلاین ، معرفی واژه نامه دیجیتال مارکتینگ، گزینه برتر صفحه فرود ، سئو وبهینهسازی موتورهای جستجو ، کوگا انالیتیکس ، تبلیغات کلیکی گوگل،تبلیغات آنلاین، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی شبکههای اجتماعی و بازاریابی محتوا از جمله سرفصلهای این کارگاه ۱۶ ساعته است که علیرضا عبازاده آن را تدریس میکند.
این کارگاه ۲۵ آذر و ۲ ، ۹ و ۱۶ دی ماه، در دانشگاه شهید بهشتی، مرکز رشد، نوآوری و کارآفرینی، طبقه منفی ۳ سالن اجتماعات برگزار میشود.
انتهاتی پیام