فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

حفظ و ارتقای آمادگی رزمی بارزترین شاخصه رزمایش الی بیت المقدس است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: حفظ و ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان، بارزترین شاخصه رزمایش الی بیت المقدس است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در آئین اختتامیه رزمایش دو روزه الی بیت المقدس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رزمایش دو روزه الی بیت المقدس در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج و براساس تقویم سالانه حفظ انسجام و آمادگی گردان های بیت المقدس بسیج با شعار "۴۰ سال مردم یاری، خدمت و امنیت" و با شرکت ۵ گردان بیت المقدس، کوثر و امام علی (ع) در ۲۳ و ۲۴  آبان در ساوه برگزار شد.

وی ارتقای آمادگی های رزمی بسیجیان با محوریت امنیتی تمرین فراخوانی یگانی، حفظ و انسجام سازمانی، فعالیت جمعی گردان‌های بیت المقدس، کوثر و امام علی (ع) و مردمی کردن دفاع را مهمترین هدف برگزاری این رزمایش دانست و افزود: برنامه های این رزمایش متشکل از تمرین های تئوری و عملی، مقابله با ناآرامی ها و دفاع از کوی و برزن بود که در سه محور دفاعی، امنیتی و امدادی با موفقیت اجرا شد.

فرمانده سپاه ساوه افزود: گردان های شرکت کننده در رزمایش بصورت منسجم و نظام یافته به سمت محل رزمایش واقع در اردوگاه قدس حرکت کرده و برنامه های خود را در روز نخست اجرا کردند و در روز دوم در صبحگاه مشترک و نماز جمعه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه رزمایش‌ها به منظور اعتلای توانمندی‌های بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های دفاعی و تاکتیکی، تاکتیک‌های رزم دفاعی، برنامه های مقابله با تهدیدات امنیتی، کلاس های بصیرتی و اعتقادی، مباحث امنیتی و رزمایش شبانه از مهمترین فعالیت‌هایی است که در این رزمایش انجام شد.

سرهنگ دستجانی حضور بسیج در صحنه‌های مختلف را منشاء خیر و برکت دانست و افزود: گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی محور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام است، چرا که بسیجی از دشمن هراس ندارد و در مقابل دشمن هوشیار است.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی دشمن و میدان نبرد را می شناسد و متناسب با میدان نبرد دشمن، خود را آماده مقاومت و دفاع می کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98082516242
  • خبرنگار : 50212