مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد:

آمادگی شهرداری برای مشارکت بخش خصوصی در توسعه بازارهای میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر جایگاه ویژه‌ای که امروز برندها در اقتصاد دنیا و تجارت جهانی از آن برخوردارند، گفت: به همین دلیل، بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسه‌ها با صرف هزینه‌های هنگفت برای اموری همچون تبلیغات، تلاش می‌کنند تا برای خود برندسازی کنند، این در حالی است که سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، امروز نه تنها به عنوان یک برند مهم در حوزه شهری، بلکه به عنوان یک برند معتبر در سطح ملی مطرح است.

به گزارش ایسنا، سید سعید راد رضایتمندی شهروندان از خدمات این سازمان را به عنوان بزرگ‌ترین دارایی و مهم‌ترین سرمایه سازمان مدیریت میادین دانست و افزود: برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، ازمشارکت بخش خصوصی در توسعه بازارهای میوه و تره بار استقبال می‌کنیم و حاضریم در جهت حمایت از این بخش، برند خود را به عنوان یک سرمایه آورده و ارزش افزوده به میدان بیاوریم.


راد با تاکید بر اطمینان و اعتماد بالای شهروندان به برند سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که ناشی از کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و تنوع محصولات این سازمان است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی با تامین زمین مناسب و سرمایه ساخت، برای احداث بازارهای جدید میوه و تره بار در محله‌های پر جمعیت، می‌تواند در قالب مشارکت با سازمان مدیریت میادین همکاری کند و سرمایه‌گذاران در این عرصه از بازگشت سرمایه و حاشیه سود معقول و منطقی از محل مشارکت خود مطمئن باشند.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، علاوه بر گسترش روزافزون بازارهای میوه و تره بار در محله‌های مختلف شهر تهران به منظور دسترسی آسان همه شهروندان به این مراکز، برنامه ریزی برای توسعه نرم افزاری خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف سهولت  و سرعت بیشتر خدمت رسانی به شهروندان نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 98081810325
  • خبرنگار :